Oranje supertrash jurk en h&m bikini nieuw

Hallo meiden,

Ik heb een super leuk supertrash jurkje in mijn kast liggen die mij te groot is. Je kan hem op 5 verschillende manieren dragen. Het is een one size maat, ik heb hem nooit gedragen alleen natuurlijk wel het kaartje eraf getrokken omdat ik dat altijd doe met mij domme hoofd :flushed:
Richtprijs 12,50

het bewijs dat hij van supertrash is

een foto van internet op welke manieren je hem kan dragen zodat je een beter beeld krijgt

-----------------------------------------------------------------------------------------

Een gloede nieuwe grijze h&m bikini van 2012, erg gewilt toen alleen ik heb hem toen ook gekocht maar nooit gedragen.
Het topje is maat 34 en het broekje maat 36, de kaartjes zitten er nog aan en in het broekje zit de hygi├źne strip nog.
Ik heb de bikini op de site gekocht en dan staat de prijs nooit op het kaartje, ik zou niet weten wat de nieuwprijs was
Richtprijs 17,50 omdat hij zo gewilt was toen en hij is gloednieuw

De bikini

Bewijs dat de kaartjes er nog aan zitten

Als mijn eigen foto onduidelijk is een beter foto van internet zodat je weet om welke bikini het gaat

Up

ahhhhh wat jammer dat dat bikini topje 34 is :frowning_face: daar passen mijn boobs never in :frowning_face: en het is zon poppige bikini.

Up