Oranje short combineren?

Hoi meiden,

Een tijd geleden heb ik deze short gekocht bij de Primark, maar nu weet ik niet heel goed hoe ik deze moet combineren. Hij is iets meer oranje dan op de foto (dit is niet mijn foto) en hij is een beetje ‘bleached’. Iemand ideeën?

Ik zou het denk ik dragen met een wit blousje of shirtje erboven. Zwart topje kan ook. Met een ketting, armbanden en/of een hoed voor de sier. En sandalen of ballerina’s aan de voeten.

Ik zou het inderdaad ook met een witte top oid combineren.

Dankjewel :hugs:

Koop dit topje en doe die erbij, doe er een leuk riempje door, bijv deze http://www.hm.com/nl/product/10746?article=10746-B en doe het topje in de broek.

In dat riempje zit zwart dus zou je er zwarte schoenen bij kunnen doen!

Ik zou hem combineren met een wit of zwart topje, met platte schoentjes, en een reeks armbanden.

blauw topje of blousje erboven :slightly_smiling_face:

Ik heb ook zo’n broekje, maar dan van de pull & bear. Ik draag hem zelf graag met een kanten (beige/wit) shirtje! :slightly_smiling_face:

een losvallend shirt met een beige/taupe kleurige collbert

en als schoenen gympjes (allstars

blauw,wit,zwart,bruin staat er vast leuk bij!

Ik heb ook zo’n broek, alleen dan lang. Ik heb hem gisteren toevallig aangehad, toen had ik er een basic zwart hemdje en een spijkerlinnen hesje bij aan.

Wit topje, met ballerina schoentjes een kettinkje, en wat bijpassende armbanden

zwart of wit topje met een spijkerjasje of spijkerblousje, een lichte kleur is het mooist denk ik! Een sieraden met wat goud erin verwerkt?