Oranje met Paars op je kamer

Mijn kamer heeft paars behang en witte meubels. 1 eiken kast. Maar nu wil ik er Afrikaanse tinten aan verbinden, echter vind ik paars niet zo mooi met oranje. Wat vinden jullie kan het?

het hoeft niet persé met oranje, je kan ook een klein beetje rood toevoegen en van die houten markers aan je muur hangen en een djambé op je kamer zetten. Ook is het leuk om een klein kapstokje aan je muur te hangen met afrikaanse kettingen eraan.

X veel succes

Zou het niet doen, ik vind dat een kamer er rustig uit moet zien en niet vol met felle kleuren, maar dat is meer omdat je er ook tot rust moet kunnen komen.

Of een Afrikaans kleedje op de grond waarin je paars terugziet, dromenvangers, slingers met vrolijke kraaltjes

Nee, een kamer waarin je je op je gemak voelt en je eigen plekje hebt waarin je je gang kunt gaan met je eigen creativiteit. Ik snap wel wat je bedoelt maar dat is dan meer jouw mening…

Paars kan wel met oranje, maar dan moet je het wel goed combineren! Niet dat het naast elkaar staat te vloeken!

Op mijn werk is net alles veranderd, we kregen een nieuwe huisstijl. De kleuren; paars en oranje. Moet zeggen dat als je juiste tinten pakt het niet lelijk is :slightly_smiling_face:

idd, en met meerdere Afrikaanse kleurtjes combineren! Afrikaanse kussentjes zijn ook leuk!