Oranje gloed over haar

Hee

Heb van mezelf donkerblond haar, en heb dit een paar weken geleden ingesprayt met van dat blondspray. Vorig jaar ook gedaan, en toen kreeg ik echt van die lichtlbonde plukjes in mn haar. Dat wordt steeds lichter in de zon geloof ik , maar het stond iig wel leuk. Aleen nu is het een beetje oranje-achtig uitgeslagen, weet niet precies maar er zit een soort van oranje gloed over mn haar… Het is niet heel lelijk maar ik wil liever gewoon een lichtblonde gloed. Is er shampoo oid wat dit vermindert?

xxx

Zilvershampoo of zo?

Zilvershampoo idd.

helpt zilvershampoo ook voor wat donkerder haar met oranje gloed? :grin:

Inderdaad, zilvershampoo.

Mocht je je haar ooit nog met een groene gloed krijgen: ketchup xD. Hoe maf het ook klinkt, maar ja…

Zilvershampoo, wel goed aan de beschrijving houden want mocht je dit er te lang in laten zitten heb je kans dat je haar uitvalt,

Zoals er al wordt gezegt: Zilvershampoo.

ja, inderdaad, zilvershampoo

@Laura, ceriser,
zou ik niet doen nee.

nee, als je zilvershampoo gebruikt bij donkerder haar, wordt het juist nog meer oranje!

Ok bedankt!

Ik had precies hetzelfde ik heb van John Frieda zo’n blondshampoo gekocht. En toen ging die oranje gloed weg, en nu heb ik een blonde gloed.

ik hoorde hele tijd gelede van iemand ook dat door head en shoulders de kleurtjes verdwijne

Een zilvershampoo werd daar goed tegen

Wat betekend oid

JA ZILVERSHAMPOO!
ik denk dat ze het nu wel weet…

Als je nou eerst de zoekfunctie had gebruikt, ik lees de laatste tijd heel veel van deze vragen en altijd is het antwoord zilvershampoo