Oranje/bruin haar over verven met zwart? Help

Halo meiden,
Ik heb een probleem ik heb in de vorige vakantie mijn haar kastanje bruin geverft maar dat mislukte en werd een beetje oranje.
Ik heb het toen weer 3x over geverft maar het hielp niet
Vandaag heb ik mijn haar met donker bruine Henna gegerft en het is nu echt verschrikkelijk het is nu nog veller dan eerst.
Mijn vraag is dus kan ik het met zwarte verf allemaal weg krijgen?
Dan heb ik het over de kleur, gloed enz.

Hopelijk kunnen jullie me helpen. Kus

Upje voor mij…

Come on girls help me out… :frowning_face:

ik heb geeeeen idee, ik zou het gewoon proberen! ik ben hiervoor van donker naar blond gegaan en toen weer terug gegaan naar donker en wou graag de kleur donkerkersenrood maar omdat er te veel blond in mijn haar nog zit ( heb het alweer 3x gekleurd van de week 4x ) pakt die kleur niet goed die kleur was tegen donkerbruin/zwart aan met een paarse gloed en mijn haar is donkerbruin met de uitgroei paars… en nu uitgroei mijn eigen kleur heel ligt en daaronder 2 cm paarse gleod en de rest lichtbruin, ik doe het van de week ook zwart (: gewoon doen dus ! en laat me weten hoe het ging!

Volgens mij kan je helemaal niet over henna heen verven? Waarom ben je niet gewoon naar de kapper gegaan…

Inderdaad. Geen verf over henna doen en even naar de kapper gaan voordat je nog wat gaat proberen.

Ja ik heb geen idee… Ik wil nu wel naar de kapper gaan maar ik heb echt het gevoel dat ze niet weten wat ze met mijn haar moeten.

Ik ga morgen ochtend langs de kapper, ik hoop dat ze mijn haar kunnen herstellen. Ik vind het echt super erg als ik er aan denk dat dit niet weg zou kunnen. Zucht

ja kun je overheen verven met zwart! alleen zwart er weer uit krijgen is wat anders :stuck_out_tongue:

Ik heb net als advies gekregen niet mijn haar te verven want het is super schadelijk als je net Henna in je haar hebt gedaan. Maar heeft iemand ervaring met zwarte henna? Pakt zwarte henna wel gelijk? En is het dan ook schadelijk?

Ga naar de kapper. Ze zijn daar echt wel wat gewend en zijn proffessioneler dan jij.

Ik zou als ik jou was geen zwarte henna gebruiken, dan liever zwarte verf.

Zwarte henna zou ik ook zeker niet doen, dat lijkt me niet eens echte henna. Echte henna is toch altijd roodachtig… Nee ik zou gewoon zwarte verf doen, dat kan prima hoor, ik ken een zooi mensen die verf in hun haar hebben gedaan na henna. En andersom (dat heb ik gedaan). Misschien kan je ook eerst ff een testplukje doen, checken of 't groen wordt enzo xD

Edit: Lees dit ook even, klinkt beetje eng: http://www.hennapage.com/henna/ppd/groot_nl.pdf