Oral B Glamour 3D White

Ik had laatst ergens een kortingsbon voor 1.50 op die tandpasta. Ik heb nu nog een beugel, maar die gaat er over een paar maandjes uit. Werkt die tandpasta echt goed en maakt hij je tanden zichtbaar witter? Anders wil ik hem gaan kopen en gelijk gaan gebruiken als ik geen beugel meer heb!

nou hij werkt echt niet… tenminste ik gebruik hem al minstens 6 week en ik zie nog niks…
edit: je kunt beter even informeren bij de drogist naar de echte goeie whitening tandpasta’s…

Hmm, minder haha.

Of uit amerika binnen halen, in die tandpasta’s mag meer van dat bleekstofje. Nooit gedaan, maar wil het wel een keer proberen

Bij mij werkt ie ook niet, helaas.

Ik heb 'm ook al een paar weken gebruikt en ik zie haast geen verschil, jammer.

Ik heb hem net gister gekocht, en nog maar 2 keer uitgeprobeert. Dus ik weet nog niet of die bij mij werkt, maar aan die reacites hier denk ik niet echt dat het werkt.

ik zie niks, helaas.

Ik heb m uit de boodschappenpakketten die je kon sparen bij de super de boer (in mijn buurt zit er nog een), ik heb m nu al minstens 7 weken gebruikt, twee keer per dag, maar ik zie helemaal geen verschil. Al was dat ook wel te verwachten, want zulke tandpasta’s werken bijna nooit.