oral-b 3d white tandpasta

haj ;d
ik wil de oral-b 3d white tandpasta kopen, maar ik weet niet of die werkt voor wittere tanden.
dus heeft iemand die al? en werkt die ook goed?
alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

x

meestal werken die dingen volgens mij niet echt…
maar je kan het toch ook gewoon kopen en proberen?

er word gezegd op die dingen dat je 28 dagen non-stop 2 keer per dag moet poetsen om resultaat te zien. volgens mij werkt het wel enigzins maar niet heel veel hoor.

Ik heb hem zelf (staaltje) en ik merk het verschil echt niet.
Ik gebruik hem nog maar een week ofzo.
Wat ik wel een goede tandpasta vind is ‘Signal White Now’.

up, ik heb hem ook gekocht en ik wil wat reviews van meiden weten.

Ik vind Pearl Drops Party Sparkle echt goed. Je ziet na een aantal dagen al verschil en het is een hele fijne tandpasta.

Ik heb echt een hekel aan Pearl Drops gehad altijd, stomme producten die niet werken, maar deze werkt wél echt.

Nee, werkt niet. Tandpasta’s met whitening zijn allemaal bullshît, om het maar even zo te zeggen.

Ik zie wel verschil als ik pearl drops gebruik.

voor het ‘optimale’ resultaat heb je ook een speciale tandenborstel… of het verschil maakt weet ik zelf ook niet haha.

http://http://www.google.nl/imgres?q=oral+b+3d+white+tandenborstel&um=1&hl=nl&sa=N&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ADFA_nlNL444NL445&tbm=isch&tbnid=lqLEv9pa7Zpk3M:&imgrefurl=http://www.koopkeus.nl/a/lijst_product/idx/6080200/mot/Vlekken/lijst_product.htm&docid=2k5_63aXKir4GM&w=140&h=140&ei=AJdSTtyJOo2s-gaugrTTBg&zoom=1&iact=rc&page=1&tbnh=112&tbnw=112&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=64&ty=77&biw=1366&bih=612

Ik heb geen positive ervaringen met whitening tandpasta’s die je een hoop beloven…
Doe mij maar de whitening strips… die helpen tenminste wel…

Ik merk wel verschil als ik met een goedkope niks belovende tandpasta poets, of met een whitening :3
Ik heb altijd oral b, sensitive + white.
En die is fijn♥ maar die 3d whitening geval, is onzin. Mijn zus heeft die gekocht en het werkt niet beter ofzo. Want whitening is whitening, denk ik tenminste…

ik heb nu zo’n jordan tandenborstel
maar ik vraag me af of die wel werkt? ;p
heeft iemand die tandenborstel misschien n keer gehad?
en weet iemand of die echt werkt?
x

Ik heb hem zelf, en normaal geloof ik niet in dat soort onzin maar deze werkt toch wel een beetje hoor! In ieder geval beter dan andere die ik geprobeerd heb!

ik heb hem gekocht en ik vind hem bij mij hardstikke goed werken juist.

Misschien denk je juist dat hij goed werkt omdat je ook op zo’n resultaat hoopt.

White Crest Strips van eBay zijn echt heel goed. Daar zag ik na één keer gebruik echt resultaat van en na een paar keer was ik tevreden. :slightly_smiling_face: Moet het binnenkort maar weer eens doen.

ik heb echt hele gele tanden, is het mogelijk om bij mij evt bij die white crest strips ook mooi witte tanden te krijgen, of is het verschil maar minimaal en worden ze wel iets witter, maar niet heel erg veel?

weet iemand een goeie verkoper op ebay ofz voor die crest white strips ?

Ik heb deze. Gebruik hem al zo’n 2 maanden maar ik merk geen verschil ;p

ik heb hem maar ik den nou niet echt WOW MN TANDEN ZIJN INEENS HEEL WIT!
maar ik vind hem wel fijn :slightly_smiling_face:

Ik heb hem ook ,maar dan wel samen met een speciale tandenborstel ook voor wittere tanden en ik merk wel een beetje verschil :grinning: