opzoek naar parfum, reukloos meisje

hallooo,

ik zoek een lekker luchtje, maar het probleem is: ik kan niet ruiken
ben hiervoor al naar ziekenhuis geweest voor een aantal scans maar het blijkt dat dit gewoon al vanaf mijn geboorte is.
maar btw, weet iemand een lekker geurtje?
ik zat te denken aan iets fris maar toch zoetmeisjesachtig… al heb ik niet veel verstand hiervan, dit lijkt me gewoon lekker ruiken haha !

ciao x

wauw proef je dan ook niets? :astonished:

Maar bedoel je dat je echt helemaal niets ruikt?

Een fris en zoet parfum vind ik DKNY be delicious,
is heel erg bloemig, beetje fruitig, en niet te sterk.
En DKNY pure is ook fris.
Vooral DKNY heeft frisse geuren.

Ik ben het eens met fairytale, DKNY is hééérlijk.
Even een vraag uit nieuwschierigheid, kun je dan ook niet proeven?

Parisienne van YSL :flushed:

jawel ik proef wel, alleen weet niet of ik meer of minder proef dan andere mensen omdat ik nooit heb kunnen ruiken… heel ingewikkeld allemaal snap het zelf ook niet

ik vind persoonlijk DKNY smerig, ik heb liever Replay of Christina Aguleira

nope helemaal niets, en thankyou voor de adviezen, jullie allemaal trouwens !

wat ik net al tegen iemand vertelde…
jawel ik proef wel, alleen weet niet of ik meer of minder proef dan andere mensen omdat ik nooit heb kunnen ruiken… heel ingewikkeld allemaal snap het zelf ook niet hehe ):

Ik kan hier geen advies over geven. Elke geur is bij iedereen weer anders. Wat bij de een heerlijk ruikt, ruikt bij de ander smerig. En aangezien je niet kan ruiken, waarom wil je dan parfum dragen? Misschien vergas je iedereen dan wel met de hoveelheid bijvoorbeeld, omdat je zelf niks door hebt.

so kiss me vind ik wel lekker ruiken, heel zoetmeisjesachtig :stuck_out_tongue:

nou ik wil het sws wel dragen, dadelijk stink ik of zo? dat is ook geen pretje…
maar ik vergas geen mensen met een hoeveelheid want ik spray alleen op polsen, hals en haar

Ik heb laatst de parfum Police - to be. gekocht
Hij ruikt echt super lekker… En heeft een hele leuke flacon

Topnoten: Granny Smith appel, clementines, limoenHartnoten: aardbei, jasmijn, suikergoed, romige hazelnootcrème, pure chocolade, karamellikeurBasisnoten: cederhout, sandelhout, muskus

Verder is hij ook niet duur…

Ik had een giftset met de parfum+ bodylotion voor 35 euro ongeveer… Bij de douglas.
Beautyblogger Vera Camilla heeft er een review over geschreven

http://veracamilla.nl/2012/05/police-to-be-woman/
En hier is de link naar de parfum
http://www.douglas.nl/douglas/Geuren-Damesgeuren-Geuren-Police-To-Be_productbrand_3000046082.html

Succes! Xx

dat is heel moeilijk te zeggen, volgens mij ruik ik soms wel iets maar heb er geen ervaring mee of iets? voorbeeldje: vaak als mensen een huis binnen lopen en er word gekookt ofzo ruiken ze dit, ik dan weer niet, het lijkt of ik meer warmte/koelte ruik echt heel raar

Die ruiken echt heerlijk!

Lekker lullig weer :’). Als ze niet te veel opspuit wat iedereen wel weet dat je dat nooit moet doen hoef je niemand te vergassen.

Misschien kan je met je moeder gaan om een geurtje, ik denk dat zij de geknipte persoon is om objectief een mening te geven of een geurtje kan bij je of niet aangezien hij bij iedereen een ander effect geeft. Ga met haar naar de Ici Paris, Planet Parfum e.d. en daar kunnen jullie dan uitgebreid iets kiezen!

Wou net zeggen, beetje lullig ja. Dat ze niet kan ruiken wil niet zeggen dat ze niet weet hoeveel parfum ze moet opspuiten?

Oh en hoezo zou je geen parfum willen als je niet kan ruiken? Het is jammer dat ze het zelf niet ruikt, maar dat betekent niet dat het niet gewoon leuk is om te weten dat je lekker ruikt

Ik vind die van Tommy Hilfiger ook heel lekker, de blauwe, ben even de naam kwijt maar die is ook wel lekker fris en een beetje zoet!

Lijkt me lastig dat je niet kunt ruiken trouwens zeg…

misschien kan je een vriendin meevragen naar een parfumerie en dan kan ze jou helpen, want het ruikt op iedere huid anders!

OT: Mijn favorieten zijn Lady million van Paco Rabanno en Diamonds van Armani!