Opzoek naar nummers

Ik ben opzoek naar een aantal nummers die passen bij een aantal scene’s.
Dit past niet in het topic “ik ben op zoek naar een liedje, maar weet de titel niet”, want ik heb nog niks in mijn hoofd. Ben dus echt opzoek naar een artiest en een titel dat ik nog niet ken (of niet op ben gekomen :3)

Oke! Ik zoek:

1. een enorm hard lied, het liedje wordt afgespeeld wanneer iemand een auto steelt en allemaal boetes gaat veroorzaken. Hierbij heeft hij heel harde muziek op in de auto

2. Een achtergrond liedje voor in een bar. Beetje rustig maar geen love-song oid. Vooral mooie instrumenten dan veel gezang. Liefst geen piano maar meer bar-muziek.

3. Een stalker muziekje. Hierbij heb ik weinig omschrijvingen. Het moet gewoon een beetje dreigend/nerveus/stalkerig klinken, maar dan niet zo’n heel echt hardstyle nummer.

4. Nu een rustig klassiek nummer zonder te veel snelle stukken. Gewoon een relaxend nummer. Moet passen bij een frisse ochtend aan het ontbijt.

5. Een nummer waarbij het eerst ‘normaal’ begint, en daarna naar ‘boos’ gaat. Dus misschien eerst rustig en daarna een snellere beat. Personage wordt hierin overrompeld door wat hij ziet en ook een beetje boos (maar niet echt boos want hij snapt het niet :’) )

6. Deze is helemaal vrij: een nummer dat wordt afgespeeld in de bakker. :3

Hopelijk gaan er mensen reageren! Ben benieuwd :3

1. foo fighters - monkey wrench.
    dat is best een hard nummer (:

Voor nummer 2 misschien dit:
http://www.youtube.com/watch?v=fxdvxUnvCiY

1 Black Eyed Peas - Pump It
2Waylon Jennings& Willie Nelson - Mamas Don’t Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys
3 //
4 Kris de Bruyne - Amsterdam
5 50 Cent - P.I.M.P. ft. Snoop Dogg, G-Unit
6 Joss stone - Tell me about it of Diana King - I Say A Little Prayer of Bruno mars - Billionaire

3 is echt lastig

Bedankt allemaal!
Foo Fighters zijn inderdaad geschikt! Maar het mag eeeeecht wel HEEL hard! Maar deze is zeker een optie na een paar seconden!

En die lounge muziek is in het begin zeker goed alleen wanneer die drum n bass komt wordt het een beetje plastic vind ik :blush:

En die cowboy achtig liedje is echt geweldig hahaha! Ook Amsterdam is echt een goed lied, vooral de instrumentale dingen zeg maar… Alleen jammer dat erin gezongen wordt! Want bij het ontbijt gaan mensen een beetje een dialoog hebben dus ben bang dat je dan op de NL-se tekst gaat letten…

En die bakker songs zijn ook goed idd! Gewoon beetje top 40 liedjes idd ^^

je kan ook bijvoorbeeld gewoon op youtube hardrock ofzo intikken, dan krijg je allemaal van die harde nummers.
But; het is maar een idee. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1. Iets van Linkin Park? Given up ofzo?
    1/3/5. Prodigy - Invaders must die
  2. Marvin Gaye-Inner City Blues
  3. Gabriel Rios - Broad Day Light
    Ik heb trouwens geen beeld voor me qua scenes. Dus misschien past de tekst er wel totaal niet bij.
  4. Alanis Morissette - You Oughta Know Dit is wel eerst normaal en dan het refrein bozig.

Voor 6 moet je echt deze doen! http://www.youtube.com/watch?v=eIh3pxQmlYI
Dat nummer is zo tof! haha

Oh Three days grace, I hate everything about you is ook heerlijk als je boos bent
Disturbed - Stricken
Slayer - raining blood

Oh slayer- raining blood is misschien ook wel stalkerig?

Super! Marvin Gaye is echt een goeie!
Heb voor 1 dan Lordi - Hardrock Hallelujah. Haha, met dank aan beatbiatch :wink:
En anders is de prodigy ook een goeie! Doe ik Omen :slightly_smiling_face:

Broad day light is iets teveel zang, wel een goeie sfeer!
En morissette is inderdaad ook een goede!

PS, loesje is idd wel lachen hahaha, wel een hippe bakker dan :wink:

Wowwwww
Disturbed - Stricken is echt een goede! Heb nu wel erg veel auto-steel-liedje, haha!

Maar die laatste is IETS te hard voor de stalker song, zeg maar. Die wil ik toch iets meer, … euhm… gluiperiger ^^

haha hij is inderdaad wel hard ja :stuck_out_tongue:
Maar bij een bakker is wel hollands. Dus nederlandstalig vind ik wel geschikt.
Ik zal nog wel even verder kijken voor iets

Anders moet je hier even tussen kijken?
http://noxa.net/forum/67050/_Achtervolgingsmuziek

1. Bring me The Horizon - Pray For Plagues of Chelsea Smile of Diamons aren’t Forever!!!

2. Dacht ik trouwens Radiohead - creep ?

Haha Diamonds aren’t forever dacht ik ook nog over. Maar ik dacht dat het misschien weer iets te hard zou zijn :stuck_out_tongue:

XD, it’s worth a shot!

1. Yiruma - river flows in you (geloof dat het nummer zo heet)

Bij 4. dacht ik juist aan ‘Morning’s A Peach (Come Back To Bed)’ van Anya Marina :’) Past er precies bij.

ben daar niet zo goed in, maar waar is 't voor als ik vragen mag :slightly_smiling_face:? ga je ene film maken ofoziets?

1. Maylene and the Sons of Disaster - Darkest of kin
  2. Late Night Alumni - Empty Streets
  3. Múm - We have a map of the piano vind ik persoonlijk wel een beetje een creepy nummer xD
  4. Jose Gonzalez - Heartbeats ; maar die is niet echt heel vrolijk ofzo…

Over 5 ben ik nog aan het nadenken XD