Opzoek naar een tas

Ik ben dus al een hele tijd opzoek naar een soort tas, ik zie er heel veel meiden mee lopen. Maar de goede heb ik nog steeds niet in de winkel zien hangen.

Ik bedoel van die vierkante leren tassen, best klein, met van die voorzakjes en dan twee hengsels en nog een dun schouderbandje eraan. En je ziet ze meestal in grijs en bruin, maar grijs lijkt me ook gaaf.

Weet iemand waar ik deze tassen kan krijgen? Ik woon in Dordrecht dus het liefst daar in de buurt. Ik heb trouwens dit jaar er wel eentje bij de Sasha gevonden alleen dan ging als volgt :

Op de eerste dag schoot in de aula de schouderband los en kon ik dus me tas aan de hengsels dragen, en bij Latijn schoot me rits er op eens uit. Dus moest ik vanaf het 3e uur tot het 9e met een tas zonder rits lopen.
Kortom geen succes :cold_sweat:

Het ‘ik zoek…’ topic.

oeps, inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik gebruik maakte van het forum hier. maar bedankt!

ja wilde ik ook zeggen…

Fashionfinds kan je ook zoeken ^^

uh, ik weet niet wat je bedoelt, maar misschien even op www.invito.nl kijken, daar heb je helemooie tassen. misschien zit daar tussen wat je zoekt? :grinning: