Opzoek naar een soort Uggs

Hello (’:

Gezien hier veel meiden rondhangen [hoe kan het ook anders lol] probeer ik het hier even. Ik zag laatst een soort van Uggs, maar het waren geen Uggs zeg maar.
Ze hadden wat meer ‘rondere’ vorm, met name in de voeten. De kleur die ik zag was lichtbeige, kan best zijn dat ze ook in andere kleuren waren. En ze hadden 3 strepen van die nepbont verticaal over de ‘boot’ heen.

Het waren volgens mij geen Uggs, maar ik heb werkelijk geen idee waarop ik o.a op internet zou kunnen zoeken voor die boots en ik wil ze eigenlijk wel heel graag hebben. Iemand enig idee over welke boots ik het heb?!

Uggs sundance misschien?

Nee, zoals ik al aangaf zijn het geen orginele Uggs (:
3 strepen van dat nepbont, bovenaan zat geen rand bont zoals bij Uggs Sundance (:

zag je ze in een winkel of aan iemands voeten?
als je ze in een winkel zag, zou ik gewoon even langs alle winkels gaan om te kijken.
mn zus heeft dat soort ook, ik weet alleen niet van welke winkel

Als ze in de winkel waren had ik ze wel gekocht, ik zag dat iemand ze aanhad (’:

oh oke, ik zal wel even aan mn zus vragen waar zij ze heeft gekocht als ze wakker is

bij invito hebben ze er,
van volgens mij ella?
met zon koordje er zegmaar omheen gewikkeld met kraaltjes%Pr

ooow mischieen weet ik welke je bedoeeld … bij de dolcis heb je die … anders moet je ff op de site van dolcis kijken

je zegt zelf: ik zal een soort uggs… waar heb je ze dan gezien? denk na waar je geweest bent, dan kom je ze waarscheinlijk wel weer tegen

of zeg ik nu iets doms?

Iedereen loopt al met die uggs ;’(
… Ze lopen wel vet lekker en zijn warm, Ik zelf heb geen uggs (vanwege iedereen heeft ze) alleen een vriendin van mij wel ^^

ik zoeek ze wel ff vooor je die ik bedoeeelde

Ik gaf hierboven al aan dat iemand ze aanhad.

Ik dacht eerst dat het Mou Boots waren, maar denk het niet xD

kijk … http://www.dolcis.nl/Shop…g=Dolcis&productid=298103

deze bedoeelde ik nieeet maar maaar wat eromheen zit dat bonte gedeelte zegmaar …zoieets

http://www.dolcis.nl/Shop…g=Dolcis&productid=298317

Deze bedoelde iemand van de Dolcis?
Ze lijken er iets op, maar zonder die kraaltjes, de bovenkant is gelijk en er zit geen nepbont horizontaal over de boot heen, echt alleen verticaal.

die bedoelde ik,
verkopen ze die niet ook bij de invito?

sorry … k kan ze nieet vinden

Die zijn het niet he, die ik bedoel (:

ella met een bontje geen uggs die vind ik niks

Ik heb zo’n vaag vermoeden dat het de Ella Mindy geweest zijn.
Iemand enig idee of die nog ergens te koop zijn dan? :stuck_out_tongue: