Opzoek naar een fashion-gastblogger!

Allereerst wil ik zeggen dat ik niet zeker wist of ik het hier mag/moest neerzetten dus als het niet toegestaan is mijn excuses!

Hi! Ik ben Joyce en blog op www.joyspiration.nl . Ik ben opzoek naar iemand die graag outfitfoto’s en artikels maakt. (van zichzelf) ! En dat op mijn blog wilt doen één keer in de week of één keer in de twee weken. Ik zou dit graag zelf willen doen maar ik ben (nog) heel erg dun door mijn chronische ziektes en voel mij daar nog niet erg op mijn gemak. Ik voel mij ook niet mooi als ik iets aan heb en veel past mij ook niet. Het is dus erg moeilijk om kleding bij elkaar te zoeken omdat niet veel past. Dit is de reden waarom ik graag een gastblogger wil!

Dit is wat ik ongeveer zoek:

• Je bent tussen de 14 en de 28 jaar oud.
  • Je bent in bezit van een goede camera (liefst spiegelreflex) waar je mooie outfit foto’s mee kan maken.
  • Je style is niet alledaags maar een beetje alternatief. Denk hierbij aan: Bandshirts, donkere kleuren, rockabilly-style maar ook een hippie style is welkom. Kortom als het maar een beetje anders is vind ik het super. Ik ben zelf namelijk niet echt standaard en dus zoek ik dat ook in mijn gastblogger.
  • Je kan bij de foto’s ook een klein verhaaltje doen over de kleding.
    -Je gebruikt de gemaakte artikelen niet op je eigen blog of ergens anders. De artikelen die je maakt zijn dus alleen voor www.joyspiration.nl.

Misschien handig voor jullie om te weten :

• Onder elk artikel komt je naam en evt je site/blog te staan.
  • Mijn blog heeft maandelijks rond de 700 unieke bezoekers en 8,8 duizend views.

Als je interesse hebt stuur mij dan een mailtje naar joyce@joyspiration.nl ! Het liefst heb ik daar wat foto’s bij! Ik kijk erg uit naar jullie mailtjes. Alvast bedankt!

Volgens mij is 1 topic wel genoeg.