Opzoek naar een contact vriendin =D

Haaii,ik ben opzoek naar een contact vriendin (13 t/m 16)… Misschien heeft iemand interesse dus je mag hier reageren en informatie over jezelf schrijven of je mag ook een berichtje sturen … Nouja, even iets over mij ;

Mijn naam is Marivien … Ik ben geboren in 1995 en ben dus 14 jaar. Ik ben geboren in Curacao maar woon in Nederland (rotterdam). Ik ben bruin en heb donker bruine ogen. Ik kan soms lief zijn maar met sommige mensen, ik hou van praten en ik ben vaak vervelend xD … Ik zat in Softball en daarna op karate maar nu niet meer…

Ik hoop dat er iemand reageert =D

Heey,
K ben Julie, geboren in Nederland op 14-7-1995.
14 jaar dus…
Bn een witje, en geloof me, ECHT een witje haha!
maarja, ik doe hockeyen en k houd ervan om met mijn vriendinnen uit te gaan. En ook ik hou van praten! ik praat echt heel veel.
Ik heb blond haar en blauwe ogen.

Ik wil graag contact met je houden, jij ook met mij? Reageer dan weer ff =)

Xx

Ergens vind ik het verdacht dat dit je eerste bericht is…

zo lang het niet bij uitwisselen van e-mailadressen en/of echte adressen en/of telefoonnummers enzo komt kan het geen kwaad. meiden, wees alsjeblieft zuinig met informatie over jezelf. klinkt stom maar er zitten creeps op het internet (niet dat zij er per sé een is), dus better safe than sorry.

inderdaad @ expistaxis

om te mailen?
anders zoek je in het officiele (?) mailvriendinnen gezocht topic

mwa.

Er is een topic hierover.

Ik zou niet je gegevens enzo geven sieske26, je weet maar nooit.:
zo lang het niet bij uitwisselen van e-mailadressen en/of echte adressen en/of telefoonnummers enzo komt kan het geen kwaad. meiden, wees alsjeblieft zuinig met informatie over jezelf. klinkt stom maar er zitten creeps op het internet (niet dat zij er per sé een is), dus better safe than sorry.
idd^

Jaah, ergens hebben jullie idd gelijk,
Bedankt!!

Zoekfunctie

en +4 @ epistaxis

http://forum.girlscene.nl…Topic/list_messages/98759

Voila