Opzoek naar een afval maatje met BMI ong. 23

Hoi,

ik probeer al een tijdje af te vallen maar het lukt me gewoon niet in mn uppie. Ik heb al meerdere keren meegedaan aan een afval-topic, maar ik kon het topic gewoon niet bijhouden en voelde me echt een mislukkeling als ik mijn eetlijstjes vergeleek met die van andere deelnemers.

Ik weeg ong. 59/60 kilo → BMI van 23
Ik heb geen overgewicht maar ik zou er graag een paar kilo van af willen.

Ik zoek iemand die ongeveer hetzelfde BMI heeft als ik en gewoon op een gezonde manier een paar kilo wil afvallen om zich lekkerder in haar vel te voelen.
En dan kunnen we samen ong. elke dag msn’en om erover te praten en elkaar te motiveren enzo.
Ik heb verder niemand om erover te praten dus ik zocht een maatje :grinning:

Dus, wie zit er ongeveer in het zelfde schuitje?

haha ik wil ook wat kilos kwijt, maar ik ben 167cm en 59kg en dat is volgens mij een bmi van 21 :open_mouth:

ja ik zocht meer iemand die een iets hoger bmi heeft dan dat :wink: Als ik een bmi van 21 had zou ik al tevreden zijn

hmm we wegen wel hetzelfde, dan denk ik dat jij alleen een paar cm kleiner bent:P

klopt, ben 1.61 :stuck_out_tongue:

ik dacht al zoiets:P hoeveel wil je eigenlijk afvallen??? want je hebt wel gezond gewicht

Huu jij hebt precies hetzelfde als ik!

echt??? whahha eng XD

haha, echt iets voor mij ! :blush:
mij lukt het ook niet met zo’n topic.
& kan het alleen meestal niet echt lang vol houden, nu iets langer dan een weekje bezig met gezonder eten.
& heb een bmi van 25
maar ben ook maar 1.59 jammer genoeg.

hee, mijn BMI is ook 23 en ik weeg 60 kilo en ik ben 1.62 (ongeveer)
ik had al eerder geprobeert af te vallen en dat lukte ook wel maar in de vakantie ben ik gestopt wat een slecht idee was want binnen een paar weken zat het er weer aan. ik ben nu van plan gewoon een nieuwe levensstijl te beginnen want ik kán er niet mee stoppen dan zit alles er weer aan
ik heb een beetje een buikje en wat dikkere boven benen ik wil er zeker wat aan gaan doen maar ik ben véél minder gemotiveerd dan de eerste keer dus zo’n afval maatje om elkaar te steunen en motiveren lijkt me een super goed idee haha dus ik wil je afval maatje wel zijn!

Mijn BMI 20, als je iemand van 21 al niet goed genoeg vindt, dan denk je niet dat je iets aan mij hebt. Sorry.

Ik ben 1,55 en weeg 57 kilo, mijn bmi is 24. Haha ik zou ook wel wat af willen vallen…

Ik zou ook wel wat willen afvallen… Ben 1.61 en weeg rond de 60/61. Het schommelt steeds…

ga alsjeblieft niet afvallen als je jonger bent dan 18 ga eerder gezond eten!

Mijn BMI is 23,5. Dus als je interesse hebt moet je me maar even noten.

Hoi, mijn BMI is 22, is als je dat goed vindt, moet je het maar even laten weten.

Mijn BMI is 23…

Mijn BMI is volgens mij 22 ofzo ik ben 1.68 en weeg 61.
Ik ben al een tijdje half aan het afvallen… Maar doe graag met je mee!

Vanaf nu kun je hier terecht: http://forum.girlscene.nl…ocht/list_messages/205609