Opzoek naar een afgetrapte gratis mobiel =D

Hallo !

Ik ben opzoek naar een gratis mobiel waarmee je kan bellen en smsen, verder is niks nodig !
ik heb hem namelijk nodig voor bij het uitgaan. omdat ik het te riskant vind om mijn eigen mobiel mee te nemen,
hij mag dus helemaal afgetuigd zijn, als hij maar aan en uit kan en je ermee kunt bellen/smsen !

ik vergoed natuurlijk de verzendkosten

Of je koopt een nieuwe bij de hema of zo voor 20 of 30 euro

Ik zou eens navragen bij je vrienden/familie of die niet nog ergens een oud mobieltje hebben liggen :grin:

Idd. Bij de Albert Heijn kun je een mobiel kopen voor 10 euro en krijg je er 15 euro beltegoed bij… Kun je beter zoiets doen, die is niet eens afgetrapt.

ja of telefoon kopen

Er zijn zat goedkope mobieltjes!

ik zou je best een mobiel gunnen hoor, maar afgezien van het feit, dat ik er geen meer heb, omdat ik altijd al mijn oude mobieltjes weggeef, kan jij veel en veel beter gewoon zo een kopen als dat foxtrot zegt.

ja maar kijk… dit is al de 3xe dat hij gejat word, 20 euro is idd niet zovele voor een mobieltje maar wel als dat x3 is. ik dacht stel nou iemand heeft nog een afgetrapte liggen

haha, ik heb er nog wel een waar een hele grote barst in het scherm zit
maar die gebruik ik soms zelf nog

zie dit maar als een up. :wink:

ik heb de samsung e900 goud voor je in de aanbieding!
simlock vrij, dat ook nog xd.
ik kan m de 16e versturen…

dat zou heeel vet zijn !!

Hoe krijg je het voor mekaar dat je mobiel 3x word gejat. Het enige wat hier met uitgaan word gejat zijn jassen.

Inderdaad ;o waar bewaar je je mobiel dan tijdens het uitgaan?

ik ken een meisje en haar mobiel was gestolen doordat zo’n groepje de hele tijd om de beurt met haar ging schuren en toen hadden ze hem zo uit haar zak gepakt.
ze had geen idee wie het was, aangezien minstens 5 mensen achter elkaar haar geschuurd hadden, dat was best zuur. het waren ook nog is 5 negers, niks racistisch, maar daar zien de meeste Hollanders gewoon minder verschillen tussen.

Nou, ik had hem een keertje een een tasje die ik de hele tijd wel goed bij me hield
een keer in mijn broekzak
en een keer in een tasje van een vriendin!

en ik schuur nooit met jongens dat vind ik een beetje nasty, het is gewoon altijd heel erg druk hier

ja dat weet ik… verdient ze daarom dat der mobiel word gestolen?

Ik heb hem altijd in me tas zitten, en me tas leg ik altijd maar ergens neer want heb geen zin om de hele nacht met dat ding rond de lopen, aan het einde van de nacht zit alles er nog gewoon in hoor.

Heb er geen voor je, sorry.

in de winkels heb je wel mobiels van 10 of 15 euro.

Dat dacht ik ook al ja. Koop hem dan gewoon in de winkel.