Hoiii,
Ik heb een vraagje.
Ik heb 3 maanden proeftijd bij de Kruidvat. En mijn contract duurt 3 maanden. Twee maanden daarvan zijn inmiddels al voorbij.
En ik kom er achter dat bij Kruidvat werken, helemaal niks voor mij is.
Dus daarom vroeg ik me af of er een uitwerktijd is? Aangezien ik drie maanden proeftijd heb. Want ik vind het contract heel vaag van de Kruidvat en ik kan het nergens vinden hoe je moet opzeggen, zoals bij heel veel contracten er wel instaat. Wel kan ik vinden op de website van Rijksoverheid, als een contract minder dan een half jaar duurt, dat er dan geen uitwerktijd is.
Dus ik ga ervan uit dat ik eigenlijk geen uitwerktijd heb… maar dat ik weet niet 100% zeker.
Ik heb vandaag een sollicitatie staan bij een bedrijf waar ik eerder heb gewerkt en daar vond ik het wel leuk. Alleen moest daar helaas stoppen vanwege mijn studie aantal jaar geleden.
Maar je snapt dus wel dat ik zo snel mogelijk wil beginnen bij het andere bedrijf en bij Kruidvat wil stoppen.
En ik was pas van plan om volgende week vrijdag in te dienen, wanneer ik moet werken. Want nu heb ik mezelf ziekgemeld, zodat ik naar het sollicitatiegesprek kan gaan.
Dus nu gaat dat zogenaamd niet.
Groetjess,