Opwekking

Wie is hier al wel eens naar opwekking geweest? Het geweldige Christelijke festival-achtige feest in Flevo?
Hier kun je je ervaringen delen(A)
x

Ik ben er niet geweest :wink: helaas! Maar ik ga wel ieder jaar naar Het flevo festival :grinning: ben je daar bekend mee? is net zoiets :grinning:

nog nooit van gehoord eigenlijk :’)

Oh, Flevo-festival lijkt er wel op, maar het niet hetzelfde, en EOjongerendag is ook zo iets(A)

Weleens geweest!
Ontspannen gezellige sfeer… maar met sommige dingen heb ik echt niets zoals gebedsgenezing… en ook dat vind je daar

Nog nooit geweest.
ik wil heel graag naar EOjongerendag. dat is net zoiets

@/johannapuntcom, ja klopt, alleen Opwekking is 4 dagen lang, met 20.000 mensen met pinksteren(a)

Opwekking ga ik volgend jaar :grinning:
Jongerendag is zoow leuk!!
Christelijke muziek is echt niet zo braaf als iedereen denkt :grinning:

Ah mijn nichtjes vertelden daarover, ik ga er samen met hen en m’n zusje heen! Heel veel zin in :slightly_smiling_face:.

nog 171 dagen wachten;p
haha alvast veel plezier!

Ik ben Christelijk ! (:

mij lijkt het super gaaf xxxx

Ben er best vaak geweest, maar ga dit jaar denk ik (helaas?) niet meer.

Ik heb er wel van gehoord maar ben er nooit geweest,
ik ben wel vorig jaar naar de EO-jongerendag geweest en ga volgend jaar denk ik weer (ligt er wel een beetje aan welke artiesten er komen :stuck_out_tongue:)

@vivere, waarom ga je volgend jaar niet meer?:frowning_face:

xxxxx

Heb denk ik niemand om mee te gaan :wink: Maargoed, misschien ga ik wel een dagje langs. Woon er toch vlakbij :slightly_smiling_face:

Ik ben er al 3x geweest en vind het echt héél tof :slightly_smiling_face: Er hangt een supergoede sfeer, en je kunt heerlijk zelf je dag indelen; er zijn veel diensten, concerten en workshops, maar als het 30 graden is en je de hele dag in de zon wilt liggen is dat ook prima! En de diensten/bands/etc. die er zijn, vind ik geweldig!

Mijn vriendin is er geweest. Die vond het helemaal geweldig!