Opvrolijken

Waarschijnlijk een beetje dom topic maar ik voel me nu een beetje down. Weet iemand iets om op te vrolijken?
liefs

Feelgoodmovies

Maar als ik me echt klote voel ga ik meestal met een goede vriend praten die met me blijft praten tot ie zeker weet dat het weer goed gaat of ik schrijf alles op.

Slapen. De volgende ochtend voel je je vast beter.

Dingen gaan doen je leuk vind (: !

Zelfde probleem hier.

Ik kan niet slapen. En omdat dat niet lukt, voel ik me nog slechter

bij mij helpt muziek luisteren. Flink hard met oordopjes in en dan gewoon gaan liggen tot je je beter voelt

Neem anders een paracetamol? Dan slaap je sneller. En als je dat niet wilt, kan je toch (als je er een hebt) je vriendje bellen. Ik neem aan dat dát je wel vrolijk maakt. Of aan een vriend(in) op msn vertellen wat je dwars zit. Succes meid! n__n

Feel good music, feel good movies, leuke filmpjes opzoeken op Youtube, leuke dingen gaan doen, even alles om je heen smijten om je frustratie/downheid kwijt te raken, heel hard gaan lachen of huilen (lucht ook altijd op) of gewoon een paracetemol en proberen te slapen of praten met iemand.
^^

bij mij werken films altijd averechts en word ik alleen maar verdrietiger omdat ze in films altijd hun vrienden en vriendjes dichtbij hebben en alles gaat goed, bij mij werkt weinig behalve: een (goed)boek lezen, hard muziek luisteren die ik echt heel erg mooi vind&meebleren, freecellen op de PC, Mijn vriendje(als hij tijd heeft of course:P) enne… ja slapen xD

ik ga altijd schilderen? dan gaat de tijd vele malen sneller namelijk! Of fotograferen, en anders ga ik een hele dag op bed liggen en niets doen!..

That 70’s show kijken :grinning:

Dit liedje heeft mij er vandaag echt overheen geholpen aangezien ik ben gedumpt paar dagen geleden.

http://www.youtube.com/watch?v=pc0mxOXbWIU

Zo vrolijk, draai m nonstop!

Iets lekkers maken/kopen/eten. :slightly_smiling_face:

Blogs lezen van mensen die kuttere dingen meemaken
Tis niet dat je daar bewust vrolijker van wordt, maar onbewust voel je je dan ietsjes beter over je eigen leven…