opvallendste eigenschap van je vriend!

hoi,
ik weet niet of dit topic of iets soortgelijks al bestaat, maar ik heb gezocht en vond niets :grinning:

wat is nou de opvallendste eigenschap van jouw vriend?
mijn vriend heeft van die pretlichtjes in zijn ogen, klinkt heel raar maar als hij lacht staan zijn ogen zo intens vrolijk en gelukkig dat iedereen smelt.

verrrrrrrtel!

mijn vriend vind het leuk om z’n lippen op elkaar te doen en dan los te laten, dan krijg je zo’n ‘plop’ geluidje. en dat dan vlak voor mijn gezicht doen (of die van mijn hond) zodat ik schrik (net zoals z’n hond). hihi

hij luisterd overal naar, als ik het over een potlood heb luisterd hij nog begripvol, maar ook als mijn vader(met zijn half spaanse gebrabbel) tegen hem zit te praten, dan luisterd hij nog alsof hij het verstaat.

Die domme humor.
En dan vooral die slechte woordgrapjes :'D

Z’n hyperactieviteit.

dat hij zo zorgzaam is

up:D

hij let heel erg op details, merkt het op als ik mn make up een beetje anders doe bijvoorbeeld

vind ik wel leuk xD

Hij heeft een stem wat iedereen rustig maakt. Dat zeggen ook zijn docenten en klasgenoten. Die vinden het erg prettig om naar hem te luisteren tijdens presentaties :'3

Hij lacht altijd alsof hij net iets heel ondeugends heeft gedaan. :'D Superleuk.