Opvallen

Hier zijn vast 300 topics over, sorry in dat geval =p.

D’r loopt zegmaar een gozer rond bij mij op school, beetje het stille-droogkloot-emo typje, hoe val je bij zo iemand op, zonder overdreven of aanstellerig over te komen en zonder je eigen stijl helemaal om te gooien? Ik probeer hem sowieso al via via te bereiken, ik ken 100 mensen die hem kennen, heb hem zelf alleen nog nooit gesproken.

Hoorde wel dat hij een meisje op het oog heeft en ermee gezoend heeft, maar het is niet zijn vriendin, en ook al wordt dat wat, neemt dat het nog niet weg dat ik hem wil leren kennen =p. Dus tips zijn meer dan welkom!

Thanks =D xx

Maak gewoon een praatje met hem.

Probeer ergens te zijn waar hij ook is, bijvoorbeeld als hij op een of andere club zit of zo. Begin subtiel met hem te praten en als het klikt gaat het vanzelf.

Thanks! Maar zal er maar even bijzeggen dat ik superverlegen ben =p Dus zomaar een praatje met hem maken durf ik echt niet. Hoop dat ik hem tegenkom met Carnaval ofzo =)

Nog tips?

Stoot perongeluk tegen hem aan en begin een verhaal te lullen dat het je spijt en dat je zo onhandig bent ofzo. :’] Zoiets zal ik dan doen.

Hyves

Hahaha of ik werp me van de trap af “Oeps, ben voor je gevallen blijkbaar!” Puur voor de superoriginele woordgrap =p. Jaa z’n hyves heb ik, zal denk ik gewoon maar eens een comment op één van z’n foto’s geven ofzo…

Bijvoorbeeld :3 Je kan ook bijvoorbeeld een krabbeltje sturen (dat is gelijk wat directer en de kans op een reactie is groter) over bijvoorbeeld zijn muzieksmaak, hobby’s etc…

Ja, als hij bijv de zelfde bands al jou luisterd kan je daar over praten.