opvallen

oké, ik ben nog niet een expert op girlscene
en geen idee of er al zon forum bestaat haha.
maaroke, ik zelf was vroeger altijd verlegen / onzeker en op n moment
herpakte ik mezelf gewoon, ik wil nu juist meer unieker zijn en meer opvallen
en niet in die ‘massa verdwijnen’, ik vroeg me daarom juist af wat jullie anders maakt, of wat jullie doen om juist optevallen, of wat jou uniek maakt. ( fotos ):blush:
urghhh, veel te rommelig allemaal.
maar ik hoop dat jullie het snappen haha.

het kan zijn dat je dit nergens op vind slaan, maar ik hoop dat een paar dit zullen begrijpen haha.
xxx

Creëer je eigen kleding stijl. Als jij kleding draagt die jij fijn vindt, val je vaak sowieso al op. Zeker als het een beetje een ‘unieke’ kledingstijl is.
Ga trouwens geen aandacht zoeken.

aandacht zoeken ?

ik was eerlijker gezegd eerder naar jullie benieuwd…

haha, ik wil juist nooit opvallen.
Gewoon kleding dragen die je leuk vindt! Al is het een legging met allerlei vormen in alle mogelijke kleuren ofzo, als je het leuk vindt draag je het. Dan krijg je al aandacht genoeg.

En sowieso, je moet geen aandacht eisen. Dat je alles doet om aandacht te krijgen, zoals vet irritant of luidruchtig doen.

Ze bedoeld gewoon dat je geen aandacht moet zoeken bij de mensen om op te vallen. Het gaat niet over dit topic.

Ga jezelf niet anders gaan gedragen omdat je wilt opvallen bij anderen. Als jij nu van jezelf een verlegen meisje bent, dan moet je jezelf niet forceren om super spontaan te worden, als je je daar niet goed bij voelt. Wees gewoon jezelf, draag wat je zelf leuk vind, wees eerlijk, ga met vriendinnen om die je leuk vind om hun persoonlijkheid en niet om hun populariteit. Zorg gewoon dat je je goed voelt, dan straal je dat ook uit en val je vanzelf op.

En net zoals womaninblack zegt, zoek kleren die niet echt alledaags zijn maar die jij wel mooi vind ! Ga geen kleren kopen die je niet mooi vind alleen maar omdat ze speciaal zijn.

Als ik denk aan mensen die opvallen, denk ik vaak niet eens aan mensen die populair zijn, maar meer aan mensen die opvallen door hun eigen stijl, door hun behulpzaamheid, of talent.

Opvallende mensen zijn inderdaad anders dan aandachtzoekende mensen. Ik vind zelfs dat ‘opvallende’ mensen, dwz van eigen kledingstijl etc, vaak stil zijn, terwijl aandachtzoekende mensen altijd luidruchtig zijn en vervelend (gillen in de trein, dubieuze dingen tweeten etc.)

opvallen door je jezelf te zijn.

Ja dit dus haha.

Het komt wel met de tijd. Ik ken weinig mensen die op hun 12e al ‘opvallen’, eerst moet je je verder ontwikkelen en krijg je door wat bij je past en wat je talenten zijn.
Hoewel er ook een hoop mensen zijn die bijvoorbeeld nooit echt een eigen kledingstijl, muzieksmaak of talent zullen hebben. Maar het feit dat jij dit topic maakt zegt waarschijnlijk wel dat jij je open stelt voor andere stijlen.

gewoon jezelf zijn, en niet met de groep mee lopen
gewoon alles doen waar je jezelf goed bij voelt, je moet je niet anders voordoen dat je echt bent

-Zelfvertrouwen hebben
-Leuke uitstraling
-Draag kleding wat jij leuk vind, doe je haar wat jij goed vind zitten etc.
-Jezelf zijn, en gewoon niet onzeker zijn.

Ik zou m’n haar blauw verven en uitermate veel make-up gebruiken.
Ah joh, wees gewoon wie je bent, dan ben je uniek genoeg hoor.

Dit.

lol, je kan niet ineens van een muurbloempje in iets ‘unieks’ veranderen, just be who u are!

Ik val op school nooit heel erg op, en toch eindigde ik op nummer 1 van best gekleed in het jaarboek. Dus kleding is ook een manier om op te vallen.

Precies. Ik snap niet zo waarom iedereen altijd maar wilt opvallen, wees zoals je bent. Alsjeblieft.

Ik denk dat wat mij ‘bijzonder’ maakt, is dat ik heel makkelijk met jongens omga. Ik heb veel mannelijke vrienden xD
Daarnaast verander ik regelmatig van haarkleur en/of kapsel. Vind t leuk om steeds wat nieuws te proberen daarin.

Het belangrijkste is denk ik gewoon dat je je niet schaamt voor wie je bent en dat je laat zien wie je bent. :slightly_smiling_face: