Optreden, waar?

Ik ben 16 jaar en ik speel piano en zing daarbij. Ik maak mijn eigen liedjes en ik wil daar graag mij beroep van maken en het liefst bekend worden! Alleen heb ik nog nooit echt opgetreden en ik zou dat wel graag willen en dat moet ook als ik er later in door wil. Ik weet alleen niet waar ik kan optreden. Op internet heb ik wel al gezocht, maar kan niets vinden Ik weet niet of iemand er verstand van heeft en mij wilt helpen, want ik wil het echt heel graag!

Ik denk dat je het niet moet doen om het ‘bekend’ zijn. Als je echt goed bent dan breek je op de een of andere manier toch wel door, en anders niet. Misschien een handig idee om je aan te sluiten bij een muziekschool?

Bij sommige cafeetjes hebben ze wel is van die avonden waarbij je kan zingen :slightly_smiling_face:

Talentenshow op school? Of als je niks kan vinden, filmpjes maken voor op Youtube?

Dat doen meiden uit mn klas ook, die hebben muziek op school en gaan bijv. met open dagen zingen op het podium. Eén ervan zit bij een koor met andere meiden en zingt dan op bepaalde plekken (heel verschillend). Hopen dat je wordt benaderd, ga op pianoles, dan kan je leraar of lerares je ook aanraden op plekken. Dorpscafeetjes?