Optidee

Hee iedereen!

Sinds kort gebruik ik het microvezel doekje van optidee om mijn gezicht schoon te maken. Ikzelf vind het heel fijn om te gebruiken en mijn huid heeft echt nog nooit zo zacht aangevoeld. Ook had ik voordat ik het gebruikte wat puistjes op mijn voorhoofd en die zijn ook verdwenen. Ik ben er dus heel blij mee! Hebben jullie misschien ook ervaringen met Optidee?

Liefs,
Marcela_

nog nooit van gehoord?

Haha oké, ik had er eerst ook nog nooit van gehoord maar het is echt heel fijn om te gebruiken vind ik. Ik heb even gezocht op internet en ze hebben een online informatie boekje:

http://www.opt-idee.nl/pdf/classic_2011_4_NL.pdf (vanaf pagina 20 gaat het over hun gezichtdoekjes.

Dus je hoeft er alleen maar water bij te doen en dan krijg je zelfs je make-up eraf? Lijkt me op zich wel eens het proberen waard. Waar is het eigenlijk te koop?

Ja klopt, ik heb het net even geprobeerd met oogschaduw. Het ging er echt heel makkelijk af met het doekje + alleen water. Ik heb het zelf op een braderie gekocht waar ze stonden met een kraam maar volgens mij kan je het ook op internet bestellen.

Ja, ik heb er doekjes van. 2 witte, en een grotere blauwe. Ik vind ze heel prettig, maar vaak wil ik voor mn oogmake-up toch nog een extra wattenschijfje gebruiken. :slightly_smiling_face:

krijg je hier ook waterproof mascara mee van je ogen?

Sunburst: Ik krijg make-up altijd goed van mijn ogen met mijn gezichtsdoekje.