Opstap

Nha niemand wou vandaag met mij opstap:(
Nu voel ik me heel zielig. hahaha.

Hoevaak gaan jullie opstap eigelijk? En tot hoelaat? en hoe oud ben je?

Ik ben 16 jaar, ga ongeveer 1 keer per 2 weken opstap en dan meestal tot een uur of 4.

Nu jullie:D

ARME JIJ! ARME MEDE-VOGEL!

Ik ben 19 en ik ga af en toe met mijn vriend naar de bios en naar het bos met z’n 3tjes, meer niet!

Oja.
Ik ben 18, in april 19. En ik woon op kamers. En ik ga eigenlijk niet zo belachelijk veel uit als dat ik zou willen :’) En meestal tot 4.

Ben 18, en ga meestal 2/3 keer per week uit, tenzij ik moet werken. tijden zijn altijd verschillend ligt eraan hoe gezellig het is.

:frowning_face: en waarom ligt de ekster nog niet te slapen?

Omdat ik glimmende dingen aan het jatten ben.

Nee, omdat ik me verveel. :’) Wat een goeie reden he! Ik had eigenlijk naar een feestje van een klasgenote gemoeten, maar boeie. Zo veel zin had ik nou ook weer niet.

Reageer jij eens op je gastenboekberichtjes en je notes! 8D

Ik ben net terug van verjaardag :stuck_out_tongue:
Maar ik ben nog te jong om uit te gaan dus ik verveel me ook gewoon normaal in 't weekend. :slightly_smiling_face:

WAT?! Je bent 100 jaar staat er! 8D -oke flauw, ik verveel me dood-

IK WIST DAT IEMAND DAT GING ZEGGEN
nouja dan ben ik eigelijk te oud…

Ik hou juist ontzettend veel van bejaarden in de uitgaangsgelegenheden :smirk:

Ik ga eens in de twee weken, dat vind ik eigenlijk wel te weinig, hehe. Uitgaan tot (minimaal) half 5 is niet ongebruikelijk, oeioei.
En geen stapmatties kunne vinden is stom! :grin:

hoi! ik ben 19 en ik ga nooit uit :stuck_out_tongue: (als je met discotheken bedoeld)
en ik verveel me nooit!

Wat is je geheim?:face_with_raised_eyebrow:

Ik ook niet :slightly_smiling_face:

hahah idd dat wil ik ook welleens weten :grinning:

Nou, ehm hoe ik het doe:

ik ben 21 en ga al vanaf mijn 15de uit, nu vind ik het gewoon niet leuk meer ook omdat ik niet tegen rook kan.
Ik ben bij mijn vriendje, we kijken films, en we houden spel avonden ect. Uitgaan mis ik niet eens

ik heb geen geheim daarover? :stuck_out_tongue: ik vind het gewoon niet leuk… je kan elkaar moeilijk verstaan door de harde muziek… en ik vind dat muziek vaak ook niet zo… ik wil mijn ideale jongen ook niet in discotheek ontmoeten. en ik ben veelsteverlegen om te dansen…
ik ben meer iemand die ergens naar een bar of terras ga, en daar gezellig drinkt met vriendinnen! maar dat doe ik vaker in de zomer. rond deze tijd zit ik gewoon te gamen of te surfen op internet! :slightly_smiling_face:

en zo verveel ik me dus nooit! :grinning:

xx

Ja, ik bedoelde dus je geheim over hoe je je nooit kunt vervelen haha!

Hahaha ik moest echt lachen om je titel sorry,
Ik dacht dat je bedoelde: Een opstapje dat je gebruikt om iets van een hoge kast te pakken haha.
Nee, oke.

Ik ben 16, en ik ga regelmatig uit (: