Opstap en ongesteld?

Nja je leest het al
Ik ben dus 1ste dag ongesteld, tering buikpijn maar ik wil echt opstap vanavond er komt een hele vette DJ in discotheek en die komt nooit daar… en nu zit ik met dit… Iemand tips misschien?

Tampon erin, en gaan met die banaan;)

(vergeet niet wat extra mee te nemen)

Misschien kun je van tevoren even een lekker warm bad nemen en evt. een paracetamol. Als je je dan nog steeds niet goed voelt, moet je gewoon niet gaan.

tampon in, extra mee, van tevoren warme kruik tegen je buik, paracetamol en dan heb ik meestal bijna geen pijn meer! en als je toch bezig bent met dansen enz en heb je er toch geen erg in.
Veel plezier vanavond trouwens .

Oeh! en die aleva menstratie pijn remmers etcetc… daar zweer ik bij!:peace:

Dankje voor tips ^^

jaa ik heb altijd eerste dag zo erg buikpijn dat ik altijd huilend eindig op bed. Maar ibuprofen werkt daar echt tege. (is overal te krijgen) het beste is 200 miligram. Te veel isnamelijk slecht voor je maag enzo. (je hebt ook nog 400 en 600)

Gewoon niet aan denken , als ik met wat bezig ben en bij vrienden ben word de buikpijn altijd ook minder.

ja en als je daarna alcohol gaat drinken verga je helemaal van de pijn,
het beste is gewoon om geen medicijnen te nemen dus of van die speciale pillen bij de drogist,
geen idee hoe ze heten, speciaal tegen menstruatiepijn,
Spreek uit ervaring btw;)

je moet geen medicijnen nemen als je van plan bent te drinken…

Aleve feminax
Die werken echt ge-wel-dig! Ik lag altijd huilend op mn bed van de pijn, ook met ibuprofen en zooi op, toen ik dat ging slikken was het echt zo veel beter.
Ik zou dan trouwens niet drinken, alcohol en medicijnen zijn nooit een goede combinatie. Als je dat wel van plan bent, kijk dan op de bijsluiter.

Als je drank wil gaan nuttigen vanavond, raad ik het je af om medicijnen te nemen (zelfs geen aspirine) dan ga je kapot namelijk. dan val je flauw bijvoorbeeld

dan maar geen medicijnen, misschien homeopathische medicijnen voor ongesteldheid maarja ik zie wel, thank uuu

upje!

Ja, als ze alcohol gaat drinken kan ze dat beter niet doen:P maar niet iedereen drinkt altijd met uitgaan dus het kan wel=)