Opruiming kledingkast: Jurkjes, broeken en blousjes! Tussen de 5 en 10 euro.

Hallo allemaal,

Ik ga hier zoveel mogelijk mijn kleding plaatsen die ik wil verkopen. De reden van verkoop is vooral omdat het mij te klein is geworden en op sommige dingen ben ik gewoon uitgekeken. De dingen die ik plaats zijn bijna allemaal zo goed als nieuw of nieuw, dus het is sowieso nog in hele goede staat.
Ik hoop dat jullie het vinden, en bieden mag natuurlijk altijd!

Edit: als er interesse is, plaats ik meer.

Leuk legergroen jurkje van de H&M. Het is een maat 36 maar aangezien het geen strak model is past het ook een kleine 38. Als detail heeft het ritsjes; let op, het zijn geen echte zakjes! en leer op de schouders. Ik wil hier graag 8euro excl. voor

Deze broeken komen van de pieces en van de Vero Moda. Het zijn strakke skinny treggings/broeken of hoe je het ook wilt noemen, haha. Het is een maat s/m, maar als je een groot achterwerk hebt dan is deze broek te klein! De kleuren zijn Bruin, rood, coignac bruin, soort roze en huidskleur bruin.) Voor deze broeken wil ik graag 5 euro per stuk

Deze blouse komt van de H&M en is een maat 36. Ik heb deze gekocht in Denemarken, maar was ook in een aantal Nederlandse H&M filialen. De stof is heel erg fijn. Er zijn twee verschillende stoffen gebruikt, de stof van de mouwen is anders dan die van het romp. Heb alleen geen idee wat voor stof het is… Voor deze blouse wil ik graag 7,50 euro.

Leuk roze/blauwe getailleerd colbertje van de H&M in maat 36, maar iemand met een 38 past het ook. Leuk kleurtje voor in het voorjaar, heb hem zelf niet heel vaak aangehad en vooral gebruikt als een ‘‘extra’’ jasje. 7,50 euro exclusief

Dit is een wit blousje met aan de linkerkant een klein strikje. Heel leuk en zit ook lekker. De stof is chiffon en het is een maat 36, past ook met een 34. De armen zijn een wat dunnere chiffon stof en bij de romp is het wat dikker, dit zodat het niet door schijnt. Voor deze blouse wil ik graag 6 euro

Dit blousje komt van de H&M en is een maat 36, past ook een 38 aangezien het een los blousje is. Hij lijkt op de foto wit maar het is een soort zalm kleur, maar heb hem ook in het wit! Haha. De voorkant is heel leuk versierd met wat details. De armen zijn een beetje doorzichtig maar de romp niet want het bestaat uit twee chiffonlagen. Ik wil hier graag 7,50 euro.

Dit schattige jurkje komt van de H&M en is een maat 34, maar past ook een maat 36. Hij heeft voorop een strik en aan de achterkant een laag uitgesneden rug, heel leuk maar durf het zelf niet te dragen. Hij is nog nooit aangehad en ligt maar in mn kast dus hoop dat ik er iemand blij mee kan maken. De jurk loopt van boven strak en daarna wijd, een beetje peplum achtig. voor dit jurkje wil ik graag 5euro.

Dit zijn echt een van mijn favoriete blousjes! Ze zijn van satijn en zaten echt heeeeerlijk! Jammer genoeg nu te klein voor mij :frowning_face: Het is allemaal het zelfde model alleen verschillende kleuren/patronen. De blousjes heb ik gekocht in de H&M en zijn een maatje 34, en een kleine maat 36. De achterkant is iets langer dan de voorkant en aan de voorkant zit een nepzakje, wat geen zakje is dus. Voor deze blousjes wil ik graag 6 euro per stuk. [/size]

Dit blousje is een maat 34/36 en is bij de mouwen wat doorschijnend. Leuk printje erop vind ik zelf en zit ook comfortabel. Voor dit blousje wil ik graag 6 euro. Niet vaak aangehad dus zo goed als nieuw.

[font=Verdana]

Dit blousje is een maat M dus een 38/40. Bij het kraagje en bij de mouwen bij de pols zitten studs. De kleur is zalmroze. Het blousje is nog nooit aangehad, kaartje zit er nog aan. Voor dit blousje wil ik graag 7 euro.

Heel leuk zomers vestje van de H&M. Het vestje heeft driekwart mouwen en is een maat 34/36… past ook met een 38 maar dan moet je de mouwtjes wel opstroken. Heb hem max. 3 keer aangehad. prijs incl. verzenden is 6 euro

it blousje komt van de H&M en is een maat 36, past ook een 38 aangezien het een los blousje is. Hij lijkt op de foto wit maar het is een soort zalm kleur, maar heb hem ook in het wit! Haha. De voorkant is heel leuk versierd met wat details. De armen zijn een beetje doorzichtig maar de romp niet want het bestaat uit twee chiffonlagen. Ik wil hier graag 7,50 euro.

Dit blousje is een maat 34/36 en is bij de mouwen wat doorschijnend. Leuk printje erop vind ik zelf en zit ook comfortabel. Voor dit blousje wil ik graag 6 euro. Niet vaak aangehad dus zo goed als nieuw.

ruil je deze ?

haha oops, beetje onduidelijk

ruil je het witte h&m blousje met kant bovenaan en de zwarte blouse met bloemen?

Ik verkoop ze liever, maar ben bereid om te ruilen… eat heb je te bieden.

mijn topic staat op de eerste pagina (: paar onder jou

UP