Opruim/ schoonmaak kick

Vandaag had ik het weer.
Dan heb ik een keer zin om mijn kamer op te ruimen,
het huis te stofzuigen, de was doen enz.
En dan dwing ik mezelf daartoe, en dan als ik vind dat het klaar is stop ik ermee.
Haha best wel raar enzo, maar komt dit jullie bekent voor?

Ik heb dat heel zelden…maar je moeder zal wel blij met je zijn haha. Geen slechte gewoonte toch?

Nee, helaas niet.

nee, tot grote ergenis van mijn ouders nooit.

wel dat als ik eenmaal lekker bezig ben ik dan eventjes door wil gaan, maar ik begin bijna nooit.

Alleen hééél soms om m’n kamer op te ruimen, omdat ik me dan ineens heel goed voel na het resultaat.
Verder qua stofzuigen etc. niet

ik heb dat alleen met organiseren (boeken, huiswerk, bureau) echt totaal niet met schoonmaken of stofzuigen. :stuck_out_tongue:

Die kick beperkt zich bij mij tot mijn eigen kamer :wink: Maar ik snap wel wat je bedoelt ja.

Nee, dat zou wel goed uitkomen zeg. Mijn kamer is echt een beestenhol op 't moment :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zodra het lekker weer wordt, ja.

kom een keer bij mij langs xD I need you! mijn kamer is net een varkensstal xD of nouja mijn bureau en bed xD

Ja dat heb ik ook.

thja ik moet elke week mijn huis schoon maken…

Meestal heb ik dat midden in de nacht. Sta ik lekker om vier uur 's nachts mijn kamer te stofzuigen, yehh.

Jaa, ik heb dat ook wel 's :stuck_out_tongue:
Vooral deze week, want ben een week alleen thuis samen met m’n broertje
maar aangezien m’n broertje (van 15) niks doet en alleen maar buiten is met z’n kameraden, moet ik alles doen. Niet dat ik het erg vind, want het gaat een soort van vanzelf. Ik wil gewoon dat alles netjes is, kan niet tegen rommel, terwijl m’n slaapkamer een dikke bende is :stuck_out_tongue:
Ik vind 't stiekem soms wel leuk om schoon te maken :stuck_out_tongue:

had ik vandaag nog, ik heb mn hele kamer verandert, gestoft en alles, maar meestal als ik moe ben stop ik, zelfs wanneer ik nog niet klaar ben :stuck_out_tongue:

Dat heb ik ook heel vaak hoor :relieved:

Dat heb ik ook heel vaak hoor :relieved:

Ja, heb ik ook soms :stuck_out_tongue:

Haha ja dat ken ik, maar wel alleen mijn eigen slaapkamer!

Haha ik heb dat soms ook echt. Dan MOET alles netjes en schoon. Alleen heb ik dan vaak halverwege geen zin meer om alles af te maken :stuck_out_tongue: