oproepje!!

Hallo meiden,

Een tijdje geleden zijn wij begonnen met een groeps w’app.
met wij bedoel ik: een paar meiden van gs die graag wat strakker willlen worden en eventueel wat kilo’s willen afvallen door middel van gezond eten en sporten.
nu in dit een gezellige groepsapp: we zijn ongeveer met 8 meiden, we steunen elkaar en geven elkaar tips.
alleen… we hebben veel vragen over gezond eten: is dit echt wel zo gezond als ik denk? hoeveel zou je hier van moeten eten? wat moet ik eten om af te vallen? en ga zo maar door.
deze vragen blijven vaak onbeantwoord.

Wij willen dus graag een oproep doen:
heb jij (veel) verstand van gezond eten ( in combinatie met sporten)
en zin om ons te helpen met onze vragen??
Reageer dan op dit bericht of stuur mij een priveberichtje
Wij zijn super blij met iemand die ons zou willen helpen,

liefs x

Eh volgens mij zijn er zat meiden in de topics van Food&Sport die je vragen gewoon op t forum kunnen beantwoorden
(Denna schiet mij direct te binnen, maar het zijn er veel meer)

Ik denk dat je meer kans hebt om je vragen in een topic te stellen en daar antwoord op te krijgen
Dan dat iemand vind die in een vreemde w.app groep komt en daar tips gaat geven. Ik denk dat mensen het heel lastig vinden om in een vreemde groep te komen zeker eentje die al bestaat.

Verder kan dit niet in het algemene w.app groep topic?

hoe oud zijn jullie? die in groeps zitten

de leeftijd ligt ongeveer tussen de 16 en 20 jaar.

up!

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/stel-hier-je-vraag-over-voeding-gewicht-beweging-je-zelfbeeld-289676.0.html

Misschien kun je je vragen in dit topic stellen. Maar de beginpost klopt niet meer want die vrouw is allang al geweest om je vragen te beantwoorden. Of in een algemeen topic inderdaad.