Oproepje: youtube intro!

Hoi allemaal! Voor mijn youtube kanaal zoek ik iemand die handig is met photoshop en/of andere programma’s om een intro te maken voor mijn kanaal. Ik kan zelf een beetje met photoshop overweg, maar het resultaat is niet professioneel genoeg naar mijn smaak. Het gaat om een lifestyle kanaal waarin het moederschap en DIY’s centraal staan, dit moet dan ook zeker weten in het intro verwerkt worden (denk aan een speentje, een schaar etc).

Wat ik zoek:

• Iemand die echt verstand van zaken heeft, misschien wel een opleiding doet in deze richting, en dus echt iets grafisch voor mij kan maken. Niet om het een of ander, maar nogmaals zoek ik dus echt iemand die een professioneel ogende intro voor mij kan maken.
  • Het gaat om een bewegend intro, denk aan de intro van bijv. Monica Geuze.
  • Details over mijn youtube kanaal volgen later tijdens pb.
  • Er staat uiteraard een vergoeding tegenover, ook hier moeten we het samen over hebben. Het is wel handig als je zelf een beetje een idee hebt wat je ervoor wilt hebben.
  • Binnen een bepaald tijdsbestek. Heb je het druk met je studie/werk/prive leven en is de kans groot dat je er lang over gaat doen, laat dit dan aan je voorbij gaan.
  • Het is handig als je misschien een soort voorbeeld van je werk kunt laten zien. Zo kan ik ook kijken of het in de stijl is die ik zoek.

Mocht je interesse hebben, laat dan hier even een berichtje achter of stuur mij een pb’tje. Dan kunnen we op die manier verder praten over de mogelijkheden en hopelijk komen we er samen uit! :wink:

Als je een animatie in deze stijl wilt (- YouTube) kan ik je wel in contact brengen met de persoon die die van mij heeft gedaan?