Oproepje: man zoekt hulp om meisje te "worden"

Hey allemaal,

Misschien een wat vreemd oproepje voor op de zaterdagavond (en elk ander moment waarschijnlijk ook), maar wie dat er mensen zijn die het leuk vinden op te helpen:-).

Zelf ben ik een 29-jarige jongen en ik woon in in de omgeving van Utrecht. Ik heb al sinds de puberteit de diepe wens om mij als vrouw te kleden en te gedragen. Lekker tutten met make-up, jurkjes en sieraden. Dit betekent overigens niet dat dat ik direct een operatie overweeg of zwaar ongelukkig ben met mijn leven als man. Ik zou mezelf wel graag beter meer willen ontdekken op dit gebied. In het verleden heb ik wel geëxperimenteerd, maar alleen lukt het niet om een mooie vrouw neer te zetten, terwijl ik wel denk dat er meer mogelijk is. Ik mis de kennis. Door een relatie heb ik een paar jaar afstand hiervan gehouden, omdat dat niet samenging. Nu dat voorbij is wil ik graag een nieuwe poging doen, maar dan ook vanaf het begin goed.

In mijn eigen omgeving vind ik het lastig om daar open over te zijn. Daarom ben ik op zoek naar een vrouw die het leuk en gezellig vindt om mij daar bij te helpen, bijvoorbeeld door het geven van advies over hoe te gedragen en te kleden. Lijkt dit je wat of wil je gewoon eerst meer weten, voeg me toe als vriend of stuur gerust (vrijblijvend) een berichtje. Mijn mailadres is gideonl1983@gmail.com. Ook beantwoord ik hier op het forum graag eventuele vragen:-).

Groetjes,
Gideon

ps. Ik weet dat er op internet ook fora zijn voor travestieten, maar plaats dit oproepje daar bewust niet. Vaak zijn de reacties seksueel getint en ik vind de uitstraling van de gemiddelde travestiet - positieve uitzonderingen daargelaten - vrij armoedig. Vaak zie je nog van verre dat het een man is. Ik denk dus niet dat deze mij per se kunnen helpen.

Hm, inderdaad raar… maar ik kan me er wel in vinden als ik me jouw situatie inbeeld. Al denk ik niet dat je hier iemand zult vinden. Het leeftijdsverschil is nogal groot in vele gevallen hier, en het blijft raar natuurlijk, zeker via internet. Heb je geen vriendinnen waar je advies aan kan vragen? of lotgenoten?

Dit gaat niet werken denk ik, buiten dat ik het raar vind. Succes.

misschien moet je deze blog eens bekijken. http://www.everythingtim.nl
het is een mannelijke beautyblog en hij experimenteert ook veel met make-up enzo

Ondanks dat je vrouwelijk wilt zijn, moeten ik je topic sluiten. Mannen zijn namelijk niet toegestaan op Girlscene.

Slotje.