Oproepje aan meisjes die jong moeder zijn geworden

Ik weet niet of dit hier goed staat, zo niet; sorry!

Voor mijn studie (Maatschappelijk Werk en Dienstverlening) doe ik met een projectgroepje een onderzoek naar vrouwen/meisjes die jong (op een leeftijd van onder de twintig jaar) zwanger zijn geraakt en moeder zijn geworden. Hiervoor moet ikzelf één meisje/vrouw interviewen.
Het interview zal anoniem zijn.
Ben of ken je iemand die mij zou willen helpen, of wil je eerst wat meer weten? Stuur dan een privé-bericht.
Alvast bedankt! (:

Ik ken wel iemand…

Ik ken wel iemand, werd op 15 jarige leeftijd moeder. Maar denk niet dat ze er blij mee zal zijn als ze geïnterviewd word omdat ik iemand erover verteld heb.
Succes met zoeken!

Upje.

Men moeder en oma waren dat wel haha, maar daar heb je waarschijnlijk nieveel aan, dus upjee Succes!

mama was 19 toen ze zwanger van mij werd, maar goed ze was toen al getrouwd en woonde samen met mijn vader. Dus een probleem was het niet.

Jaa ik ken wel iemand naja ik ken der niet maar bij mij in de scholengroep is er een meisje die 15 jaar was zwanger geworden en ze wist het niet en ze weet niet eens wie de vader is o_O echt zo’n ; i didnt know i was pregnant ding.

Een poosje geleden was hier een topic over! Misschien kan je daar iemand aanspreken? Zal even zoeken!
Edit: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/tienermoeders-163950.0.html

Ga naar mijn woonplaats, daar is ongeveer 40% van alle meisjes tienermoeder. Nee dat is overdreven maar wel héél veel :’) Verder heb je hier niet heel veel aan dus succes, beschouw dit maar als een upje!

Ik ben op mijn17e zwanger geraakt en heb inmiddels een zoontje van 3 maanden.

ik ben op me 17de zwanger geraakt en me zoontje is inmiddels 15 maanden, ja gaat snel!

• weet niet hoe je een bericht verwijderd sorry