Oproep

/

Een klasgenoot van mij.

/

mijn vriendin

/

Een vriend

/

Wohooho, wie zegt dat die mensen je willen helpen?

Ik denk dat als je haar niet wilt helpen je er ook niet op reageert.

OT. Graag gedaan, ik heb al teruggereageerd.

er heeft toch ook nog niemand gereageerd die haar daadwerkelijk wil helpen? ik denk ook dat de kans klein is dat iemand zich daarvoor openstelt…

Ze bericht je ook op je profiel.
En waarom zou je erop reageren als je je er niet voor open stelt. Ik bedoel, je weet toch al dat ze je iets gaat vragen, dat geeft ze ook aan. Dus als je niet op die vragen zit te wachten, reageer je er toch ook gewoon niet op…

Helemaal mee eens!

Er zijn al mensen waarmee ik contact heb opgenomen. En als die personen dat niet willen kunnen ze dat ook zeggen. Dus bemoei je er verder aub niet mee!

mijn vader en mijn moeder. misschien heb je ook iets aan de (supermooie!) boeken van Sophie v/d Stap. Ze heeft kanker gehad en overwonnen.

Oké bedankt voor de tip!

Mijn tante…

Hm,
Eerst was er een meisje, Francis van Pelt, heel lief. Ik was best goede vriendinnetjes met haar. Dat was in groep 6, die is er aan overleden.
Toen kreeg mijn tante het, en daarna een hele goede vriend van me. Door de chemokuren zwol zijn hele hoofd op, dus er waren mensen die hem niet kenden die hem daarmee gingen pesten (nou ja, vooral dat hij dan op straat liep en dat mensen dan zeiden van: omg hij heeft een bolle kop enzo)(en dat kon hij horen)
Maar hij is genezen. :grinning:

En dan natuurlijk afscheidsbrief, van Bobje Goudsmit. Dat is geschreven voor 10 tot 14-jarigen, maar ik kan me ook heel goed inleven, en heb hier en daar wel een traan gelaten.

so cool down :’) ik geef alleen maar iets aan joh, daar kun jij ook wat van opsteken… echt niet iedere random stranger wil hun verhaal gaan ophangen over zulke zware dingen. maargoed, ik kom al niet meer in dit topic rustig maar.

Ja maar het gaat hier dus ook niet om random strangers maar om mensen die op girlscene zitten, haar verhaal lezen en de moeite nemen te reageren, wetend dat zij misschien wat vragen zou kunnen stellen. En iedereen is vrij om zelf te beslissen of zij antwoord of niet.
Maar laten we er maar weer over ophouden! :relieved: