Oproep: lifestylemeeting

Hoi meiden,

Vraagje, ik weet dat er veel verschillende topics zijn waar mensen elkaar kunnen meeten (Whatsappgroepjes, Uitgaansgroepjes) maar zijn er ook meiden die bijvoorbeeld samen zouden willen sporten? Of gewoon gezellig een dagje iets leuks doen! Ik vraag me af of er al een keer zo’n meeting is geweest. Ik zou graag een datum willen afspreken, bijvoorbeeld zaterdag 21 juni. Als iemand mee wil of een idee heeft over de invulling van de dag, dan hoor ik dat graag!

Hi! Het lijkt mij heel leuk om met een groepje meiden van Girlscene een keer te meeten om iets leuks te doen. Nou ben ik zelf niet heel sportief, maar als de rest dat wel graag wil doen dan doe ik zeker mee. Ik zat even te kijken, maar 21 juni valt niet op een zaterdag maar op een dinsdag haha :wink: Even afwachten of er meer meiden zijn die zo’n meeting wel leuk lijkt!

Wat stom haha, ik bedoel inderdaad de zaterdag. Dus zaterdag 25 juni!
En inderdaad er zullen meer meiden zijn die niet van sporten houden, maar geef dus gerust suggesties dan kunnen we een soort dagplaning maken :slightly_smiling_face:!

Misschien leuk om als het mooi weer is ergens te gaan picknicken ofzo? Of gewoon een terrasje pakken en een beetje winkels kijken is ook altijd leuk toch :slightly_smiling_face: Kunnen we misschien daarna ook samen ergens iets gaan eten. Ik kan ook wel hele specifieke dingen noemen zoals naar een museum gaan oid maar ik denk niet dat iedereen dat leuk vind, daarom noem ik een beetje algemene dingen waar iedereen zich wel in kan vinden :grinning:

Heel goed idee, picknicken en / of een terrasje pakken! Als het lekker weer is tenminste haha… Winkelen vindt elk meisje ook wel leuk denk ik haha. Als we een beetje weten welke leeftijd iedereen heeft enzo, dan kunnen we misschien wat meer bepalen. :slightly_smiling_face:

Zoals je zelf ook al zegt, zijn er topics voor verschillende meetings. Aangezien dit topic ook niet meer specifiek over sporten gaat, kan je zeker in die topics terecht. Ook voor aparte sportmeeting is er al een topic [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/sportmaatjes-gezocht-295625.425.html

Daarom sluit ik dit topic.