OPROEP: digitale tekening

Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een tekening kan maken, deze moet digitaal zijn. Ik ben dus niet op zoek naar iemand die een tekening maakt op papier en inscant. De tekening moet gemaakt worden via bijv. photoshop of met een tekentablet.

Wat ik precies wil:

• Een tekening die ik kan gebruiken voor het logo van mijn blog. Je moet er dus akkoord mee gaan dat ik de afbeelding ga gebruiken voor mijn logo, ik wil een watermerk-loze tekening, dus je maakt de tekening echt in opdracht voor mij.
  • Ik ben echt op zoek naar iemand die hier bijvoorbeeld een opleiding in doet of er gewoon heel handig mee is.
  • Ik ben bereid om je er een vergoeding voor te geven, maar wel realistisch. We komen hier vast samen over uit.
  • Nogmaals: de tekening moet digitaal gemaakt worden en van hoge kwaliteit zijn.

Voorbeeldjes van wat ik zoek (qua tekening, je eigen ingeving/creativiteit vind ik erg belangrijk):

Plaatje nr. 1 spreekt mij het meest aan. Ik wil een poppetje die mij dus representeert, met in de ene arm mijn baby en in de andere arm een gewichtje. Uiteraard zal ik foto’s/meer details sturen als we een samenwerking aan gaan.

Mocht jij geïnteresseerd zijn, stuur mij dan een privé berichtje met als het even kan wat voorbeeldjes van dingen die je gemaakt hebt. Wees niet bang als je nog niet zo veel ervaring hebt of weet ik veel wat, ik sta overal voor open en ben erg benieuwd naar de creatievelingen onder ons. Mailen kan nooit kwaad! :wink:

Ik doe geen opleiding ofzo maar ik vind het wel heel leuk om te doen! Ik zal even wat voorbeeldjes opzoeken :slightly_smiling_face:

Dat is ook absoluut geen vereiste ofzo hoor, ik weet dat er heel veel meiden het zichzelf aangeleerd hebben en er onwijs goed in zijn. Ben benieuwd! :slightly_smiling_face:

Ik heb even wat verschillende stijlen bij elkaar gezocht, misschien vind je het wat? Zo niet, dan maakt ook niet uit natuurlijk :wink:

Ziet er super goed uit! Zou je mij een pb’tje kunnen sturen? Dan kunnen we daar verder kletsen.

Ik heb eventueel ook wel interesse. Hieronder voorbeeldjes van mijn stijl. Voor mij is een redelijke vergoeding echter wel belangrijk… Ik vind dat mijn werk professioneel genoeg is om fatsoenlijk betaald te worden :cold_sweat:

Hoi! Ik ben ook zeker geinteresseerd, maar wat ik doe is puur amateuristisch hoor en doe zulk soort dingen tegen een ieniemienie prijsje. Dit is bijvoorbeeld het laatste dat ik getekend heb:

Maar voor meer kun je ook hier kijken:
http://www.kirstenjoy.nl/diensten/