Oproep aan dames uit/met kennisen in Delft!

Oké ik verwacht niet echt dat dit heel veel oplevert maar ik gebruik even alle middelen.

Ik wil heel graag een cursus stijldansen/tango/wedstrijdansen of whatever doen in Delft, maar om me in te schrijven bij een dansschool heb ik dus overal een danspartner nodig.

Kent er hier, iemand, HEEUL toevallig, een leuke broer/vriend/neef die al een beetje kan dansen waarvan je weet dat die dit ook graag wil?

Ik betwijfel het maar je weet maar nooit!

Toen ik op stijldansen zat had je geen partner nodig. Je komt allemaal gewoon en vlak voordat je begint zoek je een partner uit (soms jongens vragen de meisjes - soms andersom) Kan je niet informeren of dit ook zo is?

sorry ken niemand daar uit de buurt, maar succes met zoeken! :slightly_smiling_face:

Ken niemand in die buurt. (":

Hoi, nee bij de dansscholen hier is dat dus niet zo… dat had ik vroeger ook. Hier is het enige wat je kan doen je in een bestandje laten plaatsen dat je een danspartner nodig hebt, en als er zich dan iemand aanmeld kan je je pas als paar inschrijven. Maar dan kan je die jongen dus ook niet kiezen, dan wordt je ingedeeld.

wup

Ik ken wel een aantal studenten uit Delft.

Een is ontzettend meisjesvreemd, een heeft een vriendin en een is zwaar gereformeerd.

Sorry :’)