Opra OMG?!

Ik heb een vraag aan jullie Meiden,
Want ik ben er Vrijdag tijdens mijn Muziekles achtergekomen dat ik dus een Klassieke (zang) Stem heb,
We moesten namelijk een opdracht doen met Foto’s en de Emotie’s duidelijk maken met ‘Muziek’ Ik vroeg dus van ‘‘Mag ik er ook een soort van Opera stukje bij doen?’ Dus dat je er een Hoog stukje bij ‘‘Zingt’’ Snap je? En zo zei mijn Muziek Docente dus, nadat ik het had voor gedaan ’ Wow! Je hebt echt een Klassieke en mooie stem!’ Ik moest lachen en dacht dat het een Grap was, maar ze was heel Serieus! Ik hou enorm veel van Zingen en zing al sinds ik kan praten.
Ook wil ik mee doen met de Voice Kids (Ben nu 13) Veel mensen zeggen ook dat ik gewoon heel mooi kan Zingen, maar het lukte me altijd niet om echt vanuit mijn Buik te Zingen ik deed het wel maar alsnog kwam het niet vanuit mijn Buik, maar met zo’n ‘‘Opera’’ Stukje, gaat het puur en extreem vanuit mijn Buik! Mijn Moeder zegt dat dit dus komt omdat ik echt een aanleg voor Opera heb.

Dus weet iemand een goed Liedje voor mij?
Ik dacht ook misschien kan ik als Auditie voor the Voice Kids, van Naughty Boy ‘La La La’ Doen en halverwege een Opera stuk ertussen gooien :grin:
Iemand tips enzo? Vragen mogen ook altijd :wink:

Dan zou ik het tijdens de Muziekles moeten vragen maar die is pas op Vrijdag, en zo lang wil ik niet wachten ;S

Dit ja.

En offtopic, maar waarom gebruik je overal hoofdletters? Dat leest aardig vervelend.

Oh haha, sorry dit ben ik gewend :wink:

:slightly_smiling_face:

Mijn moeders lievelingsopera’s zijn la boheme van Puccini en rigoletto van Verdi, maar ik weet niet of dat aria’s zijn.

Dit is al beter, haha.

Hahaha, ben je Duits? Want je gebruikt vooral hoofdletters bij zelfstandige naamwoorden.

Wow! Dit is ongeveer hoe ik dan ook Zing :slightly_smiling_face:
Maar weet je of hier ook een goede kwaliteit Lyrics van is?

Nee… Ahaha, wel Vriendin die Duits is.
Haar Moeder (Is Duits) En is met mijn Opa getrouwd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Upje :slightly_smiling_face: