opplak tattoo kinderachtig?

hi, ik koop vaak van die opplak tattoo’s, met water enzo(van vroeger die je ergens bij kreeg enzo) maar ik koop ze gewoon, en die zijn ook echt niet kinderachtig ofzo, en gewoon zwart.

ik wil namelijk geen echte tattoo, maar vind ze wel enorm leuk. alleen krijg ik regelmatig opmerkingen dat ze het kinderachtig vinden, en helemaal raar enzo…

wat vinden jullie?

ik vind het wel een beetje wannabe

Ik vind ze ook wel cool eigenlijk

Als jij het leuk vind moet je het gewoon doen, niks aantrekken van wat anderen zeggen. Dat iemand het niet mooi vindt wil niet zeggen dat het per definitie raar is, gewoon doen waar jij je goed bij voelt

Ik vind het wel tof eigenlijk. Ik zou veel liever meiden zien rondlopen met nep tattoo’s dan een permanente tattoo waar niet over na gedacht is. (dàt vind ik pas wannabe)

beter nep dan echt en spijt.

Ik doe het wel eens voor themafeestjes, maar voor zo vind ik het eigenlijk ook wel leuk hoor! Gewoon doen wat je zelf leuk vindt en niet op letten wat anderen denken.

Gewoon doen toch als jij dat tof vind? En inderdaad, van een echte kom je niet meer af dus beter dan maar zo toch.

Ja

Je hoeft je niks aan te trekken van reacties van anderen, gewoon doen waar je zelf lekker bij voelt. Als jij het leuk vind, prima toch. (Ik vind het ook leuk, haha)

Ik vind dat echt wel tof hoor! Gewoon niks van aantrekken. Als ik t zou doen, dan zou gewoon gelijk voor pokemon gaan ofzo :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik vind het ook wel tof

Waarom zou zoiets wannabe of kinderachtig zijn, terwijl er genoeg vrouwen zijn die henna tattoos laten zetten in de zomer? Is dat niet bijna het zelfde idee alleen dan met iets meer risico? :’)

Als jij het leuk vindt, moet je het gewoon blijven doen. Mensen die er over zeiken moeten eerst maar naar zichzelf kijken ipv over een ander te oordelen.

Idd! :slightly_smiling_face: vivre had op haar blog ook al over fake tattoos geschreven, en die waren wel echt mooi! :slightly_smiling_face: gewoon doen als je het leuk vind!

oh, ik had een gigantische eenhoorn op mijn voorhoofd.
maar nee, ik had gewoon een zwarte(kleine) tattoo in mijn nek, en nu op m’n enkel.

Dit ja. Ik zou 395976240968 keer liever met een plaktattoo rondlopen dan met een echte ‘white girl’ tattoo. Go infinity tekentjes, wegvliegende vogeltjes en ‘stay strong’ tekstjes.