Oppesite attracts

Oke ik wil niets of niemand hier ‘‘offenden’’. Geen cultuur,land,geloof,lifestyle etc. Dus als je je voelt aangesproken of i dont know doe dat dan neit. Begrijp mijn probleem asjeblieft,

Oke. Ik werk al een tijdje bij Dirk van de broek. Als ik me zelf omschrijf dan ben ik een beetje iemand van outcast. Beetje verlegen beetje gek,kleed me anders etc. sommige mensen noemen mij ook een hipster (nou leuk). Zoals in supermarkten werken vaak van die Marokaanse/Turkse jongeren. Luidruchtig,soms brutaal, jullie kennen de kleding en make-up wel en ze kennen echt iedereen en alles.
Ik werk er al een half jaar en gelukkig word ik geaccepteerd. Sinds kort werkt er een Turkse jonge. En ik zie hem wel zitten. Het probleem is dat ik totaal neit iemand ben die lijkt met wie hij omgaat. En normaal gesproken val ik niet op zulke jongens. Maar op een of andere manier voel ik me aangetrokken tot hem. Hij lijkt voor mij zelfs een beetje onbereikbaar. Puur omdat we zo anders zijn. Ik ben ook bang dat ik niet geaccepteerd zal worden door mensen met wie hij omgaat en al dat gedoe. ik weet het niet. is’t echt Keep on dreaming of hebben jullie tips , ervaringen etc?

Daar is maar één optie voor: het persoonlijk aan hem vragen :slightly_smiling_face: Als je niet durft, kan je ook vragen of hij een keer wat met je wil doen o.i.d. :slightly_smiling_face:

Ik denk, dat eens je hem hebt, dat je heb ook niet meer zo leuk vindt. Ik denk dat je het nu spannend vindt, omdat hij zo onbereikbaar lijkt, en mensen (nuja ik toch xD) willen vaak juist DAT wat ze niet kunnen krijgen… Eens je hem dan hebt, naja, kan 't wel dik tegenvallen, totaal andere mensen die jou misschien niet liggen, lijkt mij gewoon dat zo iets vroeg of laat fout gaat…

god ik weet t nu ook niet meer : (((((((((((((

Gewoon proberen. Als het klikt dan klikt het toch ^^ Maak je niet druk.

Hij werkt er pas kort. Stress er niet teveel over, wacht het gewoon even af, kijk wat er gebeurt :slightly_smiling_face: