Oppesite attracts

Oke ik wil niets of niemand hier ‘‘offenden’’. Geen cultuur,land,geloof,lifestyle etc. Dus als je je voelt aangesproken of i dont know doe dat dan neit. Begrijp mijn probleem asjeblieft,

Oke. Ik werk al een tijdje bij Dirk van de broek. Als ik me zelf omschrijf dan ben ik een beetje iemand van outcast. Beetje verlegen beetje gek,kleed me anders etc. sommige mensen noemen mij ook een hipster (nou leuk). Zoals in supermarkten werken vaak van die Marokaanse/Turkse jongeren. Luidruchtig,soms brutaal, jullie kennen de kleding en make-up wel en ze kennen echt iedereen en alles.
Ik werk er al een half jaar en gelukkig word ik geaccepteerd. Sinds kort werkt er een Turkse jonge. En ik zie hem wel zitten. Het probleem is dat ik totaal neit iemand ben die lijkt met wie hij omgaat. En normaal gesproken val ik niet op zulke jongens. Maar op een of andere manier voel ik me aangetrokken tot hem. Hij lijkt voor mij zelfs een beetje onbereikbaar. Puur omdat we zo anders zijn. Ik ben ook bang dat ik niet geaccepteerd zal worden door mensen met wie hij omgaat en al dat gedoe. ik weet het niet. is’t echt Keep on dreaming of hebben jullie tips , ervaringen etc?

Daar is maar één optie voor: het persoonlijk aan hem vragen :slightly_smiling_face: Als je niet durft, kan je ook vragen of hij een keer wat met je wil doen o.i.d. :slightly_smiling_face:

Ik denk, dat eens je hem hebt, dat je heb ook niet meer zo leuk vindt. Ik denk dat je het nu spannend vindt, omdat hij zo onbereikbaar lijkt, en mensen (nuja ik toch xD) willen vaak juist DAT wat ze niet kunnen krijgen… Eens je hem dan hebt, naja, kan 't wel dik tegenvallen, totaal andere mensen die jou misschien niet liggen, lijkt mij gewoon dat zo iets vroeg of laat fout gaat…

god ik weet t nu ook niet meer : (((((((((((((

Gewoon proberen. Als het klikt dan klikt het toch ^^ Maak je niet druk.

Hij werkt er pas kort. Stress er niet teveel over, wacht het gewoon even af, kijk wat er gebeurt :slightly_smiling_face:

Als hij er pas sinds kort werkt neem ik aan dat je hem eigenlijk nog niet goed kent.
Mijn vriend en ik lijken ook echt heel verschillend te zijn en ook zijn vrienden zijn heel anders dan de mijne. En toch werkt het, omdat we de (voor ons) belangrijke dingen wel gemeen hebben. Bijvoorbeeld dat we het allebei lekker vinden om een dagje helemaal niks te doen en dat we bijvoorbeeld zo nu en dan een heel serieus gesprek hebben.
Dus misschien als je hem beter leert kennen dat je ontdekt dat hij toch wel bij je zou kunnen passen.

Je moet je iig nu niet al druk gaan maken of je door mensen uit zijn omgeving wordt geaccepteerd… hij weet per slot van rekening niet eens dat jij hem leuk vindt, laat staan dat hij ook gevoelens voor jou heeft;) Wacht het allemaal even af.

thanks guyssssssss : )

hee dirk vd broek in goes of niet? :’)

nee haha amsterdam

oh gek, ik dacht dat die alleen in goes zat haha ;p

ik wil niet vervelend doen ofzo, maar stel je loopt een blauwtje bij die jongen. Dan worden daar in zijn vriendelijke kring achter je rug om en misschien recht in je gezicht nog lang grappen over gemaakt, ik zie het vaak genoeg gebeuren… dus wacht het inderdaad maar af voor je impulsieve, overhaaste beslissingen maakt, dat zou ik tenminste doen…

-

Driedubbelpost :slightly_smiling_face:

he nee, als je altijd maar bang moet zijn wat mensen van je vinden en of je blauwtjes loopt, kan je wel voor altijd in je bed blijven liggen.
Ik zou proberen eerst een beetje te peilen wat hij van jou vind (gewoon iets te lang kijken en dan kijken hoe hij reageert erop) en als 't positief uitpakt, onderneem je iets! Wat heb je nou helemaal te verliezen?

Ennn daarbij, als je eenmaal actie hebt ondernomen, voel je je al veel stoerder haha

Nee die zit overal volgens mij :'D Zelfs in Bergen op Zoom