Oppervlakkig?

hey, vaak als ik een jongen ‘leuk’ vind is het vooral zijn uiterlijk dat voor mij telt.
Hij moet wel lief tegen mij zijn, en geen rare gast ofzo maar voorderest boeit zijn persoonlijkheid me niet, voor mij is dan vaak toch het uiterlijk het belangrijkste ik denk tot 75 tot 85%.

hebben meer mensen dit want volgensmij ben ik dan best oppervlakkig?

Nee dat heb ik niet.

Ik ga in de eerste instantie op het uiterlijk af, maar persoonlijkheid is minstens zo belangrijk.
Zeg nou zelf, als je er achter komt dat een jongen een verschrikkelijke eikel is die alleen maar gemeen doet, nooit iets liefs doet, je niet helpt, vaak boos ik om niks etc. Dan haak je snel af neem ik aan.

Ik denk dat de meeste wel eerst op het uiterlijk vallen. Maar als je op persoonlijk niveau geen klik heb dan neem ik aan dat je ook niet verliefd wordt op degene. De klik is minstens zo belangrijk, maar ik snap wel dat je in eerste instantie op het uiterlijk af gaat.

Dit is voor iedereen anders! Ik val zelf bijvoorbeeld eerst op persoonlijkheid (of ja, als ik die persoon niet goed ken, uitstraling), en als ik dan echt verliefd word, ga ik die persoon vaak vanzelf ‘aantrekkelijk’ vinden door de verliefdheid. Dus waarschijnlijk is het bij jou net andersom, en dat is prima! Het moet alleen natuurlijk niet het enige zijn wat telt in een relatie.

Ligt ook aan de leeftijd. Vaak als je jonger bent dan kijk je meer naar uiterlijk