Oppeppers voor je dipdag.

Hallohallo.

Vandaag heb ik echt zo’n dag, dat ik niet lekker in mn vel zit.
:’) Ik probeerde mezelf te troosten met het feit dat het eindelijk lente is en binnenkort lekker weer gaat worden, maar dat helpt niet. Het is echt zo’n dag om onzeker over je uiterlijk te zijn, jezelf lelijk en dik te vinden.

Iemand tips om vrolijk te worden?

Dank. (:

Joggen! Serieus, je krijgt er een adrenaline rush van waardoor je vrolijk wordt, je voelt je dun en sportief en de zon schijnt dus je hebt geen excuus om het niet te doen :grinning: Veel geluk!

zo als GowiththeflowYO zegt; ga joggen het helpt echt en het is er nog goed weer voor ook =)

heb vandaag ook zo;n dag…
ik kan niks doen want ik kan niet lopen
ben door me enkel gegaan.
Iemand tips om te doen waar je alleen hoeft bij te zitten? (:

Inderdaad lekker hardlopen! Vooral vandaag het is lekker weer echt heerlijk vind ik dat (:

dat zou ik ook willen doen…
maar helaas kan dat niet x’D

Pffff…ik heb ook zo een dag :cry: Kan je helaas niet helpen…

Geef jezelf een ‘make over’ haha
Neem een maskertje, scrub jezelf, ga je (teen)nagels lakken etc. Ga leuke muziek luisteren, daar word ik altijd vrolijk van, haha, of ga naar buiten!
En wat ze hiervoor inderdaad al zeiden, ga hardlopen

Ah het is heeerlijk weer. Anders ga je lekker naar buiten (wandelen ect.)
Of lekker buiten zitten met een goed boek en lekker een glas drinken ofzo. (Met misschien je MP3 op?)

hahaha, goede tips ;]

ik heb dat ook zo vaak! ik koop meestal een stapel tijdschriften en ga die doorbladeren, leuke dingen eruit knippen en in mn stijlboek plakken, of foto’s maken… vooral met dit lekkere weer. en met vriendinnen afspreken!

Naar buiten en muziek :]

Ik heb een RAWR map gemaakt met allemaal knappe jongens hahaha. Of ik ga een taart bakken ofzo, dat helpt ook altijd.