Oppep topic!

Ga je gips pimpen, of laat iemand anders 't doen.

bijdehand

Als je er zo gek van wordt ga dan van Girlscene af… of klik het topic niet aan. Ik word gek van al die mensen die altijd maar blijven zeiken!

Wie wil er nou medelijden? Ik zou echt nooit zielig gevonden willen worden.

Idd. Bovendien vind ik het ongepast, omdat heel veel mensen het veel slechter hebben.
Ja, cliché om het over kinderen in Afrika te hebben, maar het is waar.

Misschien was medelijden niet het goede woord, omdat dat door sommige mensen meteen word gezien als ‘zielig gevonden willen worden’ maar dat was niet wat ik bedoelde nee

Wat doe jij dan voor de kinderen in Afrika zodat ze het beter krijgen? ;o

Ik ook :grinning:

weetje er is net een artikel geschreven over een cool knopje, misschien moeten de mensen die er last van hebben dat knopje maar indrukken.

+1

Dus je mag nooit is inzitten over iets wat je zelf hebt omdat er altijd mensen zijn die het slechter hebben? Wie bepaald er wat erg is, waar ligt die grens dan? Natuurlijk geef ik ook om mensen in Afrika, maar het feit dat ik het vervelend vind dat mijn voet in het gips zit geeft aan dat ik niet zó erg leven heb

Nou, ik wil later als afgestudeerde in iets medisch, of gewoon, naar Afrika gaan voor vrijwilligerswerk.
En uit respect voor dat soort mensen heb ik geen medelijden met mensen die het niet verdienen.

Ja of, om het dichter bij huis te zoeken;
Kinderen die op soms nog jonge leeftijd hun ouders verliezen of een ouder verliezen door de meest verschrikkelijke dingen! Een gebroken teen heb je geen last meer van over een paar jaar, maar die mensen zijn dan wel nog steeds hun ouder of ouders kwijt!

als jij vind dat wij ons te zielig vinden terwijl het niks vergeleken is met mensen uit afrika…ga er dan ook niet opl klikken.

Maar dan mag niemand meer medelijden hebben omdat ‘de kinderen in Afrika’ altijd slechter af zijn. Heb je net een tante verloren? Vervelend voor je, maar de kinderen in Afrika hebben het toch slechter!1!!

en ja ik heb wel momenten dat ik mezelf zielig vind, maar dat betekend niet dat ik mezelf net zo zielig vind als mensen in afrika. =.=

Hoe kan jij nou oordelen hoe de rest van mijn leven eruit ziet? Jij gaat er van uit dat ik nog nooit iemand ben verloren blijkbaar. Ik kan er gewoon echt niet tegen dat er mensen zijn die altijd maar in het uiterste moeten denken, ik vraag niet of jullie willen zeggen hoe zielig ik ben. Ik deelde gewoon even voor de mensen, die het wel interessant vinden, waar ik op dit moment mee zit.

Girlscene is voor iedereen :’)
Maar ik mag dan toch wel zeker zeggen dat ik het ongepast vind?
Of is er ook al geen vrijheid van meningsuiting op Girlscene?

Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel, dat je medelijden moet verdienen. En niet voor een gebroken teen. Pas als het je echt geraakt heeft, je het slecht hebt thuis, je wordt gedwongen dingen te doen en ongelukkig bent, verdien je medelijden. En ja, ik noem iemand die zijn/haar tante heeft verloren niet zielig, maar het spijt me dan wel voor hem/haar.