Oppep topic!

waarom verdienen jullie vandaag wat medelijden van je medemens?

ik vind dat ik het verdien omdat na 4 weken in het gips te hebben gezeten, waar ik inmiddels 3 weken vanaf was:
ik weer 3 weken gips moet.

en dat alleen maar omdat ik tegen iemand zijn scheenbeen kickte, vervolgens het bot bij mijn grote teen brak, en nu mijn teen scheef staat in een hoek van 34 graden.

jullie mogen wel jaloers zijn dat mijn gips roze is

Beterschap!
Ik zou vandaag met een paar jongens en een vriendin op een klein speedbootje met de Sail-boten mee varen, maar omdat het zulk slecht weer is gaat het niet door. En dat hoorde ik pas toen ik al aangekleed was om 8 uur 's ochtends :woman_facepalming:

Omdat ik vanaf vandaag weer naar school moet… :’(

dankjewel! en dat is zeker balen ja, ben je weer terug je bed in gedoken?

O jezus, weer zo’n zelfmedelijden-topic…

ben je nog niet geweest dan:O?

Huhuhuhuhu, ik heb nog twee weken vakantie. :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Ja als je er niet op klikt heb je er ook geen last van toch? en volgens mij is het heel menselijk om soms een beetje medelijden met jezelf te hebben, zolang je er maar niet in doorslaat

Ik verdien geen medelijden, en ik heb geen zin om medelijden met iemand te hebben waarmee je bijna geen medelijden kunt hebben.
Want sommigen hebben het veel slechter, en wat zijn wij dan dom bezig met een zere duim.

Ja goed hoor, ga in dit topic maar eens gaan posten hoeveel geluk je niet hebt. Tsss

Ik heb nog tot eind september vakantie

Ik heb liever dat mensen een beetje rekening houden met een situatie dan dat ze medelijden tonen. Ik vind het niet fijn om ‘zielig’ gevonden te worden.

Mijn goede humeur wat doe je :c

Ik verdien medelijden omdat dit het duizendste onnodige topic is dat ik heb gezien en ik daar gek van word.

Dat ik vandaag voor het eerst moet kassadraaien en ik kei zenuwachtig ben.

succes feelthepassion het komt vast wel goed

Ok dan, wacht ik zal je proberen op te peppen.

Wees blij dat je niet in de oertijd leeft en er gips bestaat zodat je niet heel je leven met een pijnlijke teen moet rondlopen?

Dat is zeker fijn, dankjewel

omdat ik maandag weer naar school moet. =.=

en ik verdien medelijden omdat ik beetje ziekig ben (in de vakantie)
en ik verdien medelijden omdat ik me verveel

Dankje =)