oppasverhalen :D

heb jij leuke oppas verhalen? dump ze hier :grinning:

xx
ps ik heb de zoekfunctie gebruikt, sorry als dit al bestaat

Ik heb een kind dat altijd weggaat. En dan vervolgens loop je een half uur te zoeken met het broertje, en die gaat huilen, en gooit zichzelf in bosjes. -.-
En nog wel meer, maar heb nu geen zin om ze te posten :stuck_out_tongue:

hahaha deze oppasverhaal vond ik altijd zoooo eng.

As the story goes, a teenage girl is hired by a young couple to baby-sit their two small children. They go out to a dinner party and leave the girl to tend to the kids in a somewhat isolated, large house at the end of the block.

When the hour gets late, she puts the children to bed and sits down to watch some late-night TV. The phone starts ringing and startles the half-asleep teenager. When she answers it, she hears heavy breathing and a man tells her he is “coming to get her.” While she is somewhat scared, she dismisses it as a prank phone call.

About 15 minutes later, the phone rings again. When she answers it, the man starts laughing and tells her that he is closer. The baby sitter is truly frightened now and calls the police.

They tell her that it’s probably just a prank phone call, but they will try to trace the call – so she must keep him on the line as long as possible if he calls another time. She once again settles down on the couch, not sleepy at all.

The phone rings a third time and the man tells her he has come for her and it’s only a matter of time. He continues with some heavy breathing until the babysitter is so terrified that she hangs up the phone again.

She quickly decides to get the children and flee the house when the phone rings again. This time it is a policeman on the other end and he tells her frantically “GET OUT OF THE HOUSE NOW!” THE MAN IS INSIDE THE HOUSE AND IS CALLING FROM THE UPSTAIRS EXTENSION!"

She runs from the house as the police arrive. The madman escapes but they find the children upstairs dead and a bloody axe laying on the bedroom floor next to an open window.

Oké en als ik het weer lees krijg ik echt rillingen!
Stel je eens voor dat dit gebeurt wanneer jij aan het oppassen bent in je eentje :expressionless: :expressionless: :expressionless:

^ Ja… dat is When A Stranger Calls, de film :'D

^nee, dit is een urban legend, die is verfilmd!

Okee, dat wist ik niet! *fail* :slightly_smiling_face:

jaa die kende ik, krijg er nu nog rillingen van ieee

@aurea neejoh hoe kon je dat nou weten.
ik zou ook opkijken als iemand xzou zeggen; HEY SAW IS EEN LEGENDE! DIE IS VERFILMD
… maar oké, door deze verhaal ga ik nooooit oppassen!

ieeel dat verhaal is echt eng 0.0 omg en ik heb dus net een oppasbaantje…

Ik heb op 2 meisjes opgepast. Ze hadden boven een wc en ik ging ze naar bed brengen en moest best nodig plassen, alleen 1 probleem: de wcdeur kon niet op slot! maarja ik denk dat moet toch kunnen, en net toen ik zat te plassen, trok het jongste meisje, toen 7 jaar, de deur hélemaal open en begon keihard te lachen! nou dat was wel even beschamend:p

Ik moest een keer oppassen waar ik een half jaar daarvoor ook had opgepast. Ik was die namen vergeten en dacht dat die moeder haar zoon Kay had genoemd. Dus ik noemde hem de hele avond Kay, maar hij heette dus helemaal niet zo

mijn oppaskindje is echt een schatje ^^ ze wilt dat ik haar gitaarles geef xD dat ding is net zo groot als zijzelf x’D

had het kindje (jongen :sunglasses: naar bed gestuurd, en zijn kamer is precies naast de tv zeg maar. Dus na een halfuurtje kijk ik achterom zie ik snel een hoofdje wegduiken, 5 min later kijk ik weer stond ie er weer. toen zei ik dat hij moest gaan slapen en je raad het al probeert hij het nog een keer. Het was wel superschattig dat hij tv meewilde kijken (was namelijk eurovisie junior songefestival op tv).

klinkt nu niet echt grappig maar het was echt schattig

ojaa nog 1 dat je die kinderen heel goed kent en ze geen fanta mogen. Pakken ze de fanta en ik probeerde het af te pakken. Gingen ze over gooien -.- dus ik er maar achteraan hollen haha uiteindelijk wel gelukt :grinning:

en als laatste mn buurjongetje (6) waar ik ook op pas komt heeeeeel veel vaak aan de deur met de vraag: Kan loes spelen?
superschattig maar zooooo irritant

mijn oppaskindjes van 9 en 7 waren zo grappig om mn schoenen en jas te verstoppen. en toen stond ik daar om half 12 's avonds ernaar te zoeken.

Ik ben blij dat ik niet meer oppas, rotwerk :’)

niet echt verhalen maar mijn oppaskindje is een schatje. Zij houdt van tekenen en ik ook en dat vind ze helemaal geweldig.

Weet je? Ik vind jou echt een kunstenaar. :slightly_smiling_face:
(heeft ze al een stuk of 5 keer gezegd die schat)

Weet je wat ik later worden wil?
Nou?
Ik wil later kunstenaar worden :grinning:

aaah, ikvind het wel leuk hooor.
ikwerk nu bij de prenatal (babywinkel), dus alsnog deels met kinderen.
jeej, zaterdag magik weer kinderen gaan schminken. xd

haha, dat klinkt echt als een schattig meisjee. :stuck_out_tongue:

okee, dat verhaal vind ik echt te eng.xd, heb nu gelijk allemaal kippenvel;p

ik ben dol op al mijn oppaskindjes. Zijn nu vooral erg jonge kinderen, in de leeftijd van nul tot 2, dus echt ondeugend zijn ze nog niet. Maar 1 jongetje van een jaar, die speelt altijd zo graag met mijn oorbellen. Dan zit hij op mn schoot te spelen met blokjes, stopt ineens en tikt met zn vingers tegen mn oorbellen, gaat weer 5 min spelen en doet dat opnieuw. Zo enorm schattig :slightly_smiling_face: En een meisje van 1,5 roept altijd heel lief ‘samen, samen!’ als we een nieuw boekje gaan pakken om te lezen.