Oppassen

Ik heb al ongeveer 5 oppashuisjes. Maar ik wil er graag (ongeveer) 2 bij hebben. En dan het liefst kindjes t/m 3 jaar.1De hoeveelheid van de kindjes maakt in principe niet uit, maar het liefst 1 of 2. Nou zat ik eraan te denken om briefjes op te hangen bij de supermarkt. Maar wat moet ik daar op schrijven? Ik zat zelf te denken aan dit ongeveer;

Hallo! Mijn naam is … en ik ben … jaar. Ik woon in … Bij deze bied ik mijzelf aan om 's avonds (of op andere tijden in overleg) op te passen op uw kinderen. Dit lijkt mij erg leuk en ik kan goed omgaan met kinderen. Over de prijs komen we vast samen uit. Bij interesse graag even bellen of e-mailen! Mijn telefoonnummer is … en mijn e-mailadres is …
Groetjes

Hebben jullie nog tips? En andere manieren om aan meer adresjes te komen? Hoe hebben jullie het bijvoorbeeld gedaan?

Ik denk dat het eigenlijk te lang is voor op een briefje, ik denk dat je iets in de trant van Oppasadresjes gezocht neer moet zetten, dan je naam, je leeftijd, woonplaats, telefoonnummer en email. Zo iets langs boeit mensen niet denk ik :stuck_out_tongue:

Misschien een domme vraag hoor, maar waarom wil je er nog meer bij? Je hebt er al 5, straks zijn het mensen die jou steeds nodig hebben op momenten dat jij niet kunt. Dan is het voor hen ook niet handig toch?

Ik ga deze week ook een briefje ophangen in de supermarkt, toevallig :slightly_smiling_face: upje.

Omdat ik verder geen baantje heb en ik toch wel wat bij wil verdienen. Op de meeste momenten kan ik gewoon. En de ouders weten dat ik meerdere oppashuisjes heb, dus als ik een keer niet kan vinden ze dat niet aardig.

Aardig? :stuck_out_tongue:

http://forum.girlscene.nl…ic/list_messages/136018/4