Oppassen

haai,
ik ben 13 (bijna 14) en wil heel graag oppassen. ik heb al een briefje opgehangen bij de supermarkt, en mn moeder zegt het ook tegen kennissen met kinderen. alleen ik heb nogsteeds geen oppasadres, hebben jullie nog tips hoe ik aan een oppasadres kan komen?
en passen jullie op ? en hoeveel geld krijg je daarvoor?
xxx

upje voor jou

Ehm, ik pas soms wel eens op.
Bij ééntje blijf ik samen met mn vriend altijd slapen, en dan krijgen we samen ¤20,-
Bij een ander pas ik soms eventjes op, en dan krijg ik ¤5,- per uur.
Maar ik ben er gewoon aangekomen doordat het kennissen zijn, dus ik zou het verder niet weten!

Dus dit is tegelijk ook 'n upje voor jou! :slightly_smiling_face:

Ik heb vier verschillende oppas adresjes en die zijn allemaal in mijn straat. Dus misschien kun je eens bij je buren met kinderen informeren?

^Inderdaad ook briefjes in je buurt verspreiden.
Ik heb ook ooit opgepast, ik was daarbij gekomen via prikbord van Zeelandnet geloof ik (marktplaats.nl maar dan voor alleen Zeeland). Ik verdiende toen volgens mij iets van 4.50 per uur, ik was 16.

4 euro per uur.

Ik heb vier adresjes, maar twee daar van hebben mij vaak ‘nodig’ :slightly_smiling_face:. Ik ben zestien en vraag 5 euro per uur. Maar toen ik zo oud was als jij kreeg ik iets van 3 euro of 3 euro 50. Je kunt ook gewoon bij ‘semi-bekende’ aanbellen en vragen of ze een oppas nodig hebben. Ik ben zelf toen ik dertien was bij m’n buren voor het eerst gaan oppassen en via hen kwam het ene na het andere adresje :slightly_smiling_face:. Succes!

Ik ben 15 en ik zeg je marktplaats is het. Ik had een advertentie gezet en binnen 2 maanden had ik 2 oppasadressen erbij. Alleen eentje daarvan zijn een beetje apart die zeggen steeds af maar dat andere adres is echt super!

Ik verdien bij de een 5 euro en bij de ander 4 euro :slightly_smiling_face:

bedankt allemaal (:

er is ook een oppas topic?

Na 2 minuten om half 10 ‘s ochtends? :’)

Maar OT: Idd even rondvragen bij de buren.

Het beste kun je zelf briefjes maken met wat informatie over jezelf, leeftijd, ervaring, eventueel foto en telefoonnummer etc erop en dat dan in de brievenbussen in de buurt doen. Als de mensen zelf al niemand nodig hebben, kennen sommige wel mensen die het wél nodig hebben. Toen ik op mijn 14e begon met oppassen vroeg ik bij een gezin met 3 kinderen, 3,50 per uur.