Oppassen.

Hoi!
Ik ga over twee weken oppassen bij overburen.
Zaterdag ga ik naar ze toe om afspraken te maken, maar dit is de eerste keer dat ik het doe dus ik weet niet precies wat ik kan vragen per uur.
Het jongetje waarop ik ga oppassen is nog heel klein, net 1 jaar. Het duurt waarschijnlijk niet zo lang, van 6 tot 9.
Wat kan ik vragen per uur en hebben jullie eventueel tips?

Ik zou ong 3 euro vragen denk ik.

Ik krijg ongeveer 4 euro per uur. Maar denk je niet dat ze zelf met een geldovereenkomst komen? Verder, wees relaxt, wees jezelf. Oppassen is niet zo moeilijk dus het komt vast goed. Veel plezier!

ze komen waarschijnlijk zelf wel met wat je verdient.

Ik krijg 3 euro per uur, dat jongetje van mij is ook 1, en hij ligt altijd al in bed als ik om. Hij wordt ook nooit wakker, dus ik hoef helemaal niks te doen, alleen zitten en tv kijken :’). Dus dan is 3 euro best lekker. Maar als jij hem ook naar bed moet brengen enzo, zou je misschien iets meer kunnen vragen.

¤4 per uur.

Hoe oud ben je zelf? Je kan evt het minimumloon vragen ofzo. Maar 3 euro lijkt me redelijk en je kan zeggen ‘na 10 uur’ +1 euro = 4 euro per uur.
En dan na 12 uur als het voorkomt het dubbele. Dat is wat ik en mijn zus deden.

^ Ik ben bijna 12 (:

Als je 12 bent vind ik 3 euro per uur al heel veel.

Als je 11 bent zou ik 2 euro, misschien 2,50 maar zeker niet meer.

Ik heb twee oppasadressen. Bij de ene krijg ik 4,50 per uur. Bij de andere iets van 3,50 :slightly_smiling_face:

ik babysit bij de Bond en daar krijgen we 3 euro per uur, dat vind ik best wel weinig. het liefst krijg ik 5 euro per uur, maar ik ben wel ouder dan jij… ik zou 3 euro vragen als ik jou was, dat is toch wel een goede prijs vind ik, al naar de weinige kant zelfs…

Zoekfunctie, met je zoekwoord + Girlscene op Google.
Hier zijn al onwijs veel topics over, o.a. deze: http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/136018