Oppassen

Heeey. :grinning:
Zaterdag moet ik oppassen, voor het eerst.
Alleen wat moet ik ddaar doen?
en hoevele verdienen julllie??

x… (L)

ik pas bij mijn tante op, dus op mn neefje en nichtje. ik blijf daar ook
altijd slapen. van mijn moeder mag ik alleen op vrijdag en zaterdag oppassen,
maar als het echt niet anders kan doe ik ook wel eens door de week.
ik moet zorgen dat ze geen ruzie maken, het huis heel laten, soms moet ik
ze 's avonds te eten geven, tanden poetsen en dan op een vast tijdstip
naar bed doen, verhaaltje voorlezen, klaar?
ik vind het altijd wel relaxt, ik verdien per keer ¤ 7.50
ik weet dat sommige meer verdienen, maar ik ga niet om meer vragen,
dat vind ik een beetje onbeschoft :x

Ehm je moet gewoon een beetje die kinderen vermaken, weetniet of je savonds moet? dan moet je gewoon als ze gaan huilen effe troosten speen erin douwen verhaaltje lezen drinken geven enzo. maar dat word je allemaal nog háárfijn uitgelegd geloof me!
ik verdien 4 euro per uur ^^

omg, doe maar hip, haha ^^
ik wou dat ik ook zoveel verdien

Ik pas op een kindje van 5 maanden & soms ook nog op haar broertje van 4 ^^ Die slapen beide al als ik kom dus dan hoef ik bijna niks te doen… Ik krijg 6 euro per uur :wink:

Ik ga ook zaterdag oppassen bij me tante. Maar dat heb ik wel al vaker gedaan. Krijg iets van 20 euro meestal.

Hoe oud zijn ze?

ik pas op bij mijn overbuurvrouw en bij me tante
de overbuurvrouw heeft 2 kinderen 4 en 5 jaar
me tante heeft 2 kinderen 4 en 8 jaar
bij de buuf krijg ik 10 euro per keer
bij me tante 15-20 meestal blijf ik daar slapen!

Ik heb gister voor4 uurtjes ¤20,-
ik heb de kinderen niet ghoord, en heb lekker chips zitten eten :stuck_out_tongue:

Ik verdien ong. 3.50 per uur.
Bij mij liggen die kinderen altijd al op bed dus hoef ik niks te doen behalve tv kijken (:

En soms pas ik bij mn neefjes op, dan laat ik ze gewoon ff computeren en dan naar bed, verhaaltje voorlezen (:

Ik krijg meestal 3 euro per uur, maar als ik 3 uur heb opgepast maken ze er altijd 10 van en zo.
Meestal zijn ze stil, soms lopen ze naar elkaars kamer.
1 keer ging ik naar boven en lag 1 zo’n jochie te huilen omdat zn broertje al sliep :grimacing: Verhaaltje lezen & stil zijn ze.

ik doe samen met een vriendin maar vooral voor de gezelligheid.
we verdiennen samen 3 euro per uur.
meestal kijken we een beetje tv, kletsen enja, gewoon wat je thuis ook doet eigenlijk, alleen dan in een ander huis…
ik zou je maar geen zorgen maken, bij ons leggen ze altijd alles helemaal uit enzo, en als je nog iets niet snapt of je hebt vragen moet je ze gewoon stellen, dat vinden die ouders zelf ook fijner, weten ze tenminste zeker dat je alles snapt.

Ik up dit oude topic even.

Ik ga zaterdag voor het eerst bij 3 kinderen van 3, 7 en 10 jaar oppassen.
Die vrouw vroeg hoe veel ik er voor wil.
Ik ben 17 jaar.

Weet iemand hoeveel ik moet vragen?
Ik dacht zelf aan 4 euro of 4,50 per uur

woow , ik krijg 7 euro per avond!
ik vind het niet weiniig , maar wat ik hier lees!

ik krijg 3.50 per avond en soms wat extra… maar denk dat je 4 euro wel kunt vragen… kijk wat ze zelf aanbieden. en 4.50 weet niet of je dat moet doen… die mensen waar je oppast zullen waarschijnlijk het idee hebben dat t teveel is omdat je alleen maar betaald tv kijkt:P