Oppassen

Hoe kom je aan oppas-adressen? En wat moet je vragen of je daar kunt oppassen enzo? Wat voorn prijs moet je vragen?

Ik heb weleens opgepast, maar alleen bij familie. Ik ga niet bij vreemden thuis zitten om op te passen.
Je kunt via via vragen (kennis, vrienden), meestal zeggen zij zelf wel hoeveel je gaat verdienen.
Succes!

Ik pas op mijn buurkindjes. En mn andere 3 adresjes heb ik via mijn moeder want ze werkt op peuterspeelzaal dus dat is wel handig;P

Ik heb een keer briefjes in de wijk rondgebracht met een vriendin, maar ik ga ook vaak bij buren oppassen… ik krijg er ¤3,- per uur voor. de buren hebben mij trouwens gevraagd, dus anders dan briefjes rondbrengen/ophangen heb ik niet gedaan!

briefjes ophangen bij supermarkt/scholen, hoe oud je bent, en dat je opasadresjes zoekt! als je het niet fijn vind om bij vreemde mensen te gaan oppassen, kan je eerst een soort ‘‘kennismaken’’ doen, dat doe ik (samen met een vriendin) ook altijd

Succes! :wink:

uh bij mij zijn mensen naar mij toegekomen of ik misschien een keer zou op willen passen.
ik heb toen gezegt dat hun een prijs mochten verzinnen. ik krijg nu 4,50 per uur. ongeveer.

k heb het eigenlijk aan mijn overburen gevraagd; k vroeg gwoon of k een x mocht oppassen want k hou zoo van kinderen. als k kinderen naar bed moet doen krijg ik 3,- en anders 2,50 k heb nu 4 oppasgezinnen

Ik ben aan mijn adres gekomen door simpel weg naar ze toe te lopen toen ze in de tuin zaten (ik zag een kinderwagen staan) en ik vroeg hebben jullie misschien oppas nodig. Nou waren ze heel blij mee en nu pas ik daar al 2 jaar op…
Je kan het best met ze over de prijs overleggen, want je weet niet wat ze er zelf aan kwijt willen… ik krijg 3.50 per uur en dat vind ik prima

Via via, broefje ophangen in de AH kan ook (let wel op voor pedo’s enzo =P). Dan zeg je gewoon “Hoi, heeft u kinderen? Mag ik oppassen? Ik kan dan en dan en ik moet zo en zo laat thuis zijn, ik reken zoveel per uur en ik houd van kinderen”. Ofzo.
Ik zie dat je 14 bent, en afhankelijk van t aantal uren dat je moet oppassen, denk ik dat 2,50 euro per uur wel gemiddeld is ofzo.

Kijk op een site ofzo… En prijs ligt meestal aan de mensen waar je bij oppast, je kan beter met hun overleggen. Je kan ook een advertentie plaatsen in de Supermarkt ofzo, of in je lokale krant. Of je gaat gewoon bij kenissen langs en vraag je hun of zij nog iemand weten waar jij nog kunt gaan oppassen.

Succes !

X

ik heb een briefje door de buurt gebracht en mensen reageren daarop. ik vraag tussen de 2,50 en 3 euro per uur…

www.zoekoppas.nl

Een vriendin en ik hebben briefjes opgehangen in supermarkten. Toen kregen we vanzelf een telefoontje. :wink:
Wij krijgen iets van ¤3,50 per uur. Maar wij passen wel met z’n 2en op :wink:

Ik heb via speurders.nl een adres gekregen. gewoon een advertentie daar plaatsen bij Kind&baby (zo heet die rubriek geloof ik), en dan wachten! Ik kreeg na 2 weken al een reactie! (als je het niet snapt, laat dan even een berichtje achter op m’n profiel, zodat ik je verder kan helpen! succes!

Ik heb bij de basischolen briefjes opgehangen en zo krijg je vanzelf een adresje. Ik had toen gezegt dat ik ongeveer de normale prijs tussen de 2 en 3 euro zit, en toen kreeg ik 3 euro. Je ziet zelf wel wat die mensen willen.

het is voor mij geregeld door men stiefma, pas op bij de overburen en het is echt super. K verdien 3,50 per uur

ik pas ook wel eens op krijg dan 10 euro voor hele avond hoeveel uur dat dan ook is…
xx

Als je met een vriendin oppast, delen jullie het bedrag wat jullie hebben verdiend dan?

ja ik denk het wel dan, anders is het niet echt eerlijk…

waarom een topic uit 2007 uppen?