Oppassen

Ik ga morgenavond oppassen bij een goede kennis.
2 kinderen een van 4 en een van 8.
Nou vroeg ik me af wat een goed tarief is om te vragen?
Wat denken jullie?:slightly_smiling_face:

hoe oud ben je? en van hoelaat to hoelaat

meestal hoef je niet zelf iets ervoor te ‘‘vragen’’ maar geven ze aan het eind gewoon geld… teminste ik pas bij heel veel lieve kleine kindjes op en bij mij is het de 1e keer bij iedereen zo gegaan…

aaah ik ga vrijdag weer heerlijk oppassen vanaf 7 uur tot 12/1 en zaterdag van 12 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds xD echt dat loopt lekker binnen hoor zo’n weekendje met kindjes spelen…

3 euro per uur ongeveer zou ik doen.

Ik ben 14 :slightly_smiling_face:

Van ongeveer 19:30 tot 22:30
:slightly_smiling_face:

idd iets van 2,50 a 3 euro per uur

3 euro:O! je kan makkelijk 6 vragen voor 2 kinderen.

Dit zegt www.zoekoppas.nl trouwens:
Wat kan ik vragen voor het oppassen?
Het tarief dat je afspreekt met de ouder, hangt af van het aantal kinderen
waarop je gaat passen. Voor één kind is ¤ 6,00 per uur een redelijk
basisbedrag om te vragen. Het uurbedrag van ¤ 6,00 is slechts een
vergoeding voor het feit dat je gebonden is en de verantwoording hebt
voor het kind. Het is geen loon voor werkzaamheden. Vraagt het kind veel
aandacht, dan kan een uurbedrag van ¤ 6,00 aan de lage kant zijn. Als er
twee kinderen zijn, kan je ongeveer ¤ 8,00 per uur vragen, bij drie of meer
kinderen ¤ 9,00.

Dat vind ik wel heel erg veel…
Oppassen is niet intensief, zeker niet 's avonds. Ik ben 17 en verdien 3.50 per uur. Niet veel, weet ik, maar wat doe je nou? gewoon tv kijken.

ze is 14! plus ze hoeft ze alleen nog even bezig te houden en op bed te leggen. zoveel werk is dat niet

Haha, waar ik oppas is dat erug veeeeel werk!

Toen ik 14 was kreeg ik der 5 euro voor.

ik krijg 1.50…

Het zijn nogal drukke kinderen(vooral als ze moe zijn :stuck_out_tongue: )
Dus ik zal wel even bezig zijn om ze in bed te leggen :stuck_out_tongue:

ik vind dat echt vet veel, zeker als je kijkt naar het miniumloon. plus als ze op bed liggen zit je zelf lekker tv te kijken en zo je geld te verdienen.

3 euro vind ik een heel redelijk bedrag. 6 euro per uur vind ik abnormaal veel, misschien dat jouw gezin daar zoveel aan uit wilde geven maar ik weet zeker dat de meerderheid van de gezinnen dat veel te veel vindt.
Sowieso voor een meisje van 14 zonder ook maar enige ervaring.

Naja het ligt ook aan de ouders he. Ik kende een meisje die kreeg serieus 10 euro per uur om op 1 meisje te passen een hele dag.
Het is maar wat je met die mensen af spreekt. Persoonlijk vind ik 5 euro normaal.
Maar ik deed altijd vet veel met die kinderen. Ik deed dan zaterdag een hele dag met ze spelen en naar de speeltuin enzo (wat ik zelf gewoon heel erg leuk vind en nog steeds) en soms 's avonds gewoon in bed leggen enzo kreeg ik alsnog 5 euro voor.

ja das waar maar als je uitgaat van een normaal gezin met gewoon inkomen vind ik 5 teveel als je 14 bent. je hebt weinig ervaring, vind hoe ouder je word hoe meer je kan vragen.

De moeder van de kinderen had gevraagd of ik er over na wilde denken wat ik wilde verdienen dus vandaar :slightly_smiling_face:

Ik heb een keer opgepast bij een kennis van me,
en daar kreeg ik een statief van.
(medimarkt, 30 euro)
maar dat was eenmalig, en dat was omdat ik van 6 tot 3 uur 's nachts heb opgepast.