Oppassen

Hey ik ben een meisje van 14 jaar en ga binnenkort oppassen op drie meisjes van 9, 7 en 4 op dinsdag van kwart voor drie tot half 7. Ik moet ze dan dus van school halen en dan thuis wat met ze doen. Ik krijg daar vier euro voor betaald en vroeg me af of dat redelijk is? wat krijgen jullie betaald?
groetjes

ps is wel per uur he! niet intotaal voor die 4 uur

Ik krijg 2,50 per uur. Ik hoef namelijk alleen tv te kijken…de kindjes slapen dan al. Niet ‘echt’ oppassen dus. Ik vind 4 euro in totaal wel heel weinig voor drie kinderen en bijna 4 uur oppassen.

Vier euro is wel redelijk :slightly_smiling_face:
Zelf kreeg ik meestal 5-6 euro per uur, maar dat is gewoon belachelijk hoog :’)
ik pas nu niet meer op trouwens.

Oh wacht. Het is niet per uur? Want dan vind ik het niet redelijk :stuck_out_tongue:

Dat is VEEL te weinig.
Ik krijg 3 euro per uur, voor tv kijken en chips eten.

dat is idd beetje weinig… zeker als het zo oude kinderen zijn
ik krijg ook belachelijk veel, niet per uur, maar wel 30 euro als ik ga,
dat is meestal wel van 7uur tot 2uur snachts dus zo’n zeven uur lang :’)
maarja die kindertjes slapen om 10 dus ik ben vier uur de kasten aan het plunderen xD

Geheel 4 euro of per uur? Geheel 4 euro is echt te weinig dan.

Dat is veel te weinig,
Ik kreeg ook belachelijk veel maar ik had dan ook 2 kindjes en 1 baby, en dat is toch net iets meer in de gaten houden want oudere kinderen kunnen ook vaak al wat meer zelf. En een baby moet je eten geven en verschonen en al. Maar dan nog je krijgt te weinig. :wink:

Ik heb telkens nog maar op 1 kindje gelet van 4 jaar en daarvoor kreeg ik al tussen de ¤40 en 50, ik paste er (ongeveer) van 19u tot 4 à 5u

dat is echt te weinig. als je een tientje zou krijgen zou het nog wel kunnen.

OMG, zo weinig!!
Hier zou ik echt niet mee akkoord gaan, die mensen maken misbruik van jouw!

Dat is echt te weinig meis!
Een normaal bedrag per uur is 3 euro dus je zou minstens 10-11 euro moeten krijgen.

3,50 per uur ikke is krijgen

Hoe komen jullie aan oppas adresjes?

weet je hoe weinig :astonished:

ik heb op 2 jochies van 2 en 4 opgepast, kreeg ¤`12,- voor ongeveer 4 á 5 uur :slightly_smiling_face:
best lekker dus (A) heb daarna helaas niet meer daar opgepast :frowning_face:
misschien komt dat nog :slightly_smiling_face:

Ik pas op 2 meisjes, 9 en 10 xD
Ik haal ze uit school & laat de hond uit.
van 15.00 - 18.15
Ik krijg hier 10 euro voor.
ben 14 jaar trouwens :grin:

ik kreeg 3 euro per uur voor tv kijken en de kast leegeten, dus k vind 4 euro best weinig als je ze uit school moet halen en bezig moet houden. maarja, je bent ook nog niet zo oud dus aan de andere kant kan het wel.

ik kreegt laatst 10 euro voor 1,5 uur op een slapend jongetje :grinning_face_with_smiling_eyes:

cuwl :3